aikjonas12 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Här e en seriös låt, tja som bokstavligen talat går folk på näverna Jag kan 'n låt som går folk på nerverna, jag kan 'n låt som går folk på nerverna, jag kan 'n låt som går folk på nerverna, Den är inte lång men den går folk på nerverna Jag kan 'n låt som går folk på nerverna, jag kan 'n låt som går folk på nerverna, jag kan 'n låt som går folk på nerverna, Den är inte lång men den går folk på nerverna... osv..osv Redigerad 22 oktober, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Artist: Jimi Hendrix Låt: Bold As Love K: Helt underbar instrumental låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Mark Knopfler - Sailing To Philadelphia Skön låt, helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Ashlee Simpson - Kicking & Screaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Brand New - Jude law and a semester abroad Kanske är tagen men orka kolla igenom allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Brand New - Jude law and a semester abroad Kanske är tagen men orka kolla igenom allt Mmm.. brand new är grymt bra Brand New - The Quiet Things That No One Ever knows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Mattafix - Big City Life ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Här e en seriös låt, tja som bokstavligen talat går folk på näverna Jag kan 'n låt som går folk på närverna, jag kan 'n låt som går folk på närverna, jag kan 'n låt som går folk på närverna, Den är inte lång men den går folk på närverna Jag kan 'n låt som går folk på närverna, jag kan 'n låt som går folk på närverna, jag kan 'n låt som går folk på närverna, Den är inte lång men den går folk på närverna... osv..osv "Nerverna", inte "närverna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 "Nerverna", inte "närverna". Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Iron Maiden - Genghis Khan instrumental Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Die Firma - Die eine Bushido - Nie ein Rapper Tysk rapp is teh shizzle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Die Firma - Die eine Bushido - Nie ein Rapper Tysk rapp is teh shizzle! Tysk rap är larvigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Brand New - Guernica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Artist:Billy Talent Låt:Red Flag Album:???? Text: Cast off the crutch that kills the pain The Red Flag waving never meant the same The kids of tomorrow don't need today When they live in the sins of yesterday Cast off the crutch that kills the pain The Red Flag waving never meant the same The kids of tomorrow don't need today When they live in the sins of yesterday Well I've never seen us act like this Our only hope is the minds of kids And they'll show us a thing or two Our only weapons are the guns of youth It's only time before they tighten the noose And then the hunt will be on for you We don't need them Cast off the crutch that kills the pain The Red Flag waving never meant the same The kids of tomorrow don't need today When they live in the sins of yesterday Cast off the crutch that kills the pain The Red Flag waving never meant the same The kids of tomorrow don't need today When they live in the sins of yesterday Like the smallest bee packs a sting Like a pawn checkmates a King We'll attack at the crack of dawn Build a ladder if there's a wall Don't be afraid to slip and fall Speak for yourself or they'll speak for you We don't need them Cast off the crutch that kills the pain The Red Flag waving never meant the same The kids of tomorrow don't need today When they live in the sins of yesterday Cast off the crutch that kills the pain The Red Flag waving never meant the same The kids of tomorrow don't need today When they live in the sins of yesterday Light a fire There'll be water Like a jury Needs a liar Like a riot Turning over Like a madman Needs a martyr We don't need them [x8] Cast off the crutch that kills the pain The Red Flag waving never meant the same The kids of tomorrow don't need today When they live in the sins of yesterday Cast off the crutch that kills the pain The Red Flag waving never meant the same The kids of tomorrow don't need today When they live in the sins of yesterday Cast off the crutch that kills the pain The Red Flag waving never meant the same The kids of tomorrow don't need today When they live in the sins of yesterday (we don't need them) Cast off the crutch that kills the pain (we don't need them) The Red Flag waving never meant the same (we don't need them) The kids of tomorrow don't need today (we don't need them) When they live in the sins of yesterday (we don't need them) Cast off the crutch that kills the pain (we don't need them) The Red Flag waving never meant the same (we don't need them) The kids of tomorrow don't need today (we don't need them) When they live in the sins of yesterday we don't need them!! Redigerad 22 oktober, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Tysk rap är larvigt! Precis lika larvigt som Heay Metal! Allvarligt talat, sluta mesa er och klaga på folks musik. Är det så jävla svårt att låta folk lyssna på rapp eller metal eller vad fan det nu är? Era klagomål på andras musiksmak får ju knappast dom att ändra sig, så då kan man lika gärna hålla käft. Redigerad 22 oktober, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Precis lika larvigt som Heay Metal! Allvarligt talat, sluta mesa er och klaga på folks musik. Är det så jävla svårt att låta folk lyssna på rapp eller metal eller vad fan det nu är? Era klagomål på andras musiksmak får ju knappast dom att ändra sig, så då kan man lika gärna hålla käft. Jag klagade inte...tycker det är rätt kul och se...heavy metal kan också vara larvigt...kolla på hammerfall! det är en ren definitionsfråga...kan vara positivt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Det är en ren definitionsfråga...kan vara positivt också! Isåfall ber jag om ursäkt, även om jag tvivlar på att det var menat positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Isåfall ber jag om ursäkt, även om jag tvivlar på att det var menat positivt. Man kan inte övertala alla... men man blir lite glad när man ser den fjantigastre tyska rappen! behöver inte be om ursäkt fan! Redigerad 22 oktober, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Frågar igen, någon som vet en bra hemsida som man kan ta reda på fakta om låtar ? vem som har skrivit den å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - The Devil Made Me Do It Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts