Kebab Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 :) :wub: :wub: :wub: :wub: Slagsmålsklubben -- Rörmokarhäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 The black dahlia murder - When the last grave has emptied Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Sara Em - Include Me Fuck off 1 låt per dag. Hörde den på P4 igår, då Sara Em var på och berättade om att hon försökte vara med i pingstkyrkan som lesbisk kvinna. Väldigt bra låt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Lynyrd Skynyrd - Simple Man Kort och gott, Helt jävla underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Lynyrd Skynyrd - Simple Man Kort och gott, Helt jävla underbar. Tycker personligen bättre om Freebird när det handlar om lugnare låtar. Men den där var underbar. Skynyrd är förjävla bra. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Hmm länge sen man tipsade om något nu. Roy Orbison - In Dreams Vissa kanske finner denna låt för smetig eller smörig, men jag gillar den skarpt. Även skönt med en låt som är annorlunda och inte följer vers-refräng-vers-refräng-mönstret, men så var ju Orbison mästare på sådant också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 John Cafferty - Hearts On Fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Hej, jag dricker vin och lyssnar på Pet Shop Boys på hög volym. Det är mitt musiktips. I TV-rummet sitter mor och far och ser på The Last Waltz på storbild och ännu högre volym. Dom dricker också vin fast rött och det är också ett tips. Nog med tips för idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) Puscifer Drunk with Power Det låter faktiskt som att han var full när han gjorde låten Redigerad 13 januari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Laakso - Lack Of Blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 The Used - Paralyzed Jag är besatt. Jag är kär. Jag är allting i detta band. Har lyssnat på Let It Bleed typ 150 ggr nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 The Ordinary Boys - A Call to Arms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 The La's There She Goes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Laakso - Lack Of Blood What? Skiva? En Laaksolåt jag inte känner till är omöjligt. VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 What? Skiva? En Laaksolåt jag inte känner till är omöjligt. VA? Västerbron & Vampires EP'n . England, Västerbron, Great times Underground och Lack Of Blood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Västerbron & Vampires EP'n . England, Västerbron, Great times Underground och Lack Of Blood. VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA? HAR DOM SLÄPPT NY EP? AUGHAUGHAUGHAGUAGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA? HAR DOM SLÄPPT NY EP? AUGHAUGHAUGHAGUAGH! Haha, ja. Den Tionde Oktober kom den. --- Slänger in ett litet tips ochså; Laakso - Great Times Underground. Redigerad 13 januari, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Alltså. Rolling Stones. Är de bra eller? Om man ska skaffa några album, vilka då? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Alltså. Rolling Stones. Är de bra eller? Om man ska skaffa några album, vilka då? Tack på förhand! Rolling Stones är skitbra. Testa Jump Back: The Best of Rolling Stones om du vill lyssna in dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Rolling Stones är skitbra. Testa Jump Back: The Best of Rolling Stones om du vill lyssna in dig. Okej då. Känns lite tråkigt med Best Of men kör på den. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts