P-C Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 CHROMEO - SINCE YOU WERE GONE Kolla in Chromeos skiva "She's In Control" - Jävligt länge sen jag hörde så bra 80talsmusik. Man vill liksom diskodansa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 THE KOOKS - SHE MOVES IN HER OWN WAY Jag hade glömt hur bra den här låten är. Förmodligen för att den blivit så himla övertipsad och jag var så förtjust i den i början när jag lyssnade på Inside In/Inside Out och sedan tröttnade. Fast Match Box är deras bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 The Libertines - France See I remember your eyes In their dark shade of brown While these blue eyes of mine They stay closed I kissed you good bye on the M-109 I choked as I watched the bus go, oh-oh Jag berättade för en av mina bästa tjejkompisar att jag tror jag är kär i henne. Hon sa att det nog var bäst om jag inte var det. Sådant är ruggigt jobbigt. Har själv inte varit med om just det då det handlat om en kompis, men har blivit hastigt och oväntat lämnad utav någon jag verkligen gillade, så jag vet väl på ett ungefär hur det känns iaf. ------- The Rifles - Local Boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) Bob Marley & The Wailers - One Love/People Get Ready Ja jag vet att det är en låt alla har hört och känner till men stog på jobbet och lyssnade på en Bob Marley skiva och när One Love kom på så kom genast sommarkänslan, hur många gånger har man inte suttit på en klippa vid en sjö eller på en utplats en skön sommarkväll med polarna och sen framåt småtimmarna lyssnat på Bob Marley? Så lyssna på på låten och börja räkna ner till sommaren. *bonustips* Gang Of Four - What We All Want Skönt brittiskt post-punkband från 80-talet, dom är väl mest kända för låten Natural`s Not In It och sitt samarbete med Joy Division. Redigerad 9 januari, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 CHROMEO -YOU'RE SO GANGSTA Sen tipsar jag i all blygsamhet om The Killers - When You Were Young :$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 THE KOOKS - SHE MOVES IN HER OWN WAY Jag hade glömt hur bra den här låten är. Förmodligen för att den blivit så himla övertipsad och jag var så förtjust i den i början när jag lyssnade på Inside In/Inside Out och sedan tröttnade. Fast Match Box är deras bästa. THE KOOKS - JACKIE BIG TITS Hundraprocentig spelglädje, i båda låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 pulp - something changed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Paramore Misery Business I'm in the business of misery Let's take it from the top She's got a body like an hour glass That's tickin' like a clock It's a matter of time Before we all run out When I thought he was mine She caught him by the mouth I waited eight long months She finally set him free I told him I couldn't lie He was the only one for me Two weeks and we Caught on fire She's got it out for me But I wear the biggest smile Whoa...I never meant to brag But I got him where I want him now Whoa...it was never my intention to brag To steal it all away from you now But God, does it feel so good Cause I got him where I want him now And if you could, then you know you would Cause God, it just feels so...it just feels so good Second chances, they don't ever matter People never change Once a whore, you're nothin' more I'm sorry, that'll never change And about forgiveness We're both supposed to have exchanged I'm sorry, honey, but I'm passin' up Now look this way Well, there's a million other girls Who do it just like you Looking as innocent as possible To get to who They want and what they like It's easy if you do it right Well, I refuse, I refuse I refuse! Whoa...I never meant to brag But I got him where I want him now Whoa...it was never my intention to brag To steal it all away from you now But God, does it feel so good Cause I got him where I want him right now And if you could, then you know you would Cause God, it just feels so...it just feels so good I watched his wildest dreams come true Not one of them involving you Just watch my wildest dreams come true Not one of them involving... Whoa, I never meant to brag But I got him where I want him now Whoa...I never meant to brag But I got him where i want him now! Whoa...it was never my intention to brag To steal it all away from you now... But God, does it feel so good Cause I got him where I want him now And if you could, then you know you would Cause God, it just feels so It just feels so good Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) Big Audio Dynamite - Bajen Skank Fucking lovely! Edit: Förresten är hela jävla dubbelskivan tung som fan! Bajen Forever, härlig blandning och jag garranterar att det finns åtminstonde en låt som just DU gillar! Redigerad 10 januari, 2008 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 The Doors - Touch Me Come on, come on, come on, come on now tooooouch me, babe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 pulp - something changed Oj, vilken bra låt! Tack för tipset, snutis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Oj, vilken bra låt! Tack för tipset, snutis. Vem faan svarar på sina egna posts? DRAGONFORCE - VALLEY OF THE DAMNED!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Vem faan svarar på sina egna posts? ELLER HUR!? Han måste helt klart vara psykiskt störd. För jag tror inte att han på ett lite skojsigare sätt ville påpeka att folk verkligen borde kolla in tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Det är skönt att återupptäcka låtar som man inte lyssnat på länge =) The Used - Let It Bleed Stort <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 The Hellacopters - Make It Tonight Helt underbar melodi... Jag har en The Hellacopters-revival nu. Mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) The Legends - Nothing To Be Done Redigerad 10 januari, 2008 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) » In Flames - Touch of Red Green Orange Purple Black Yellow White Blue http://img215.imageshack.us/img215/1168/wujuepkekrlvcvcqsgucaj7.jpg Redigerad 10 januari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Billie The Vision & The Dancers - Absolutely, Salutely Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Puscifer - Trekka Puscifer är Maynards (sångaren i Tool) soloprojekt, det låter förbannat bra och den här låten är förbannat bra! P.S Jag fick tag i hans album före Mordos, HAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 P.S Jag fick tag i hans album före Mordos, HAH! Sug min trip-hop kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts