okka Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Final Fantasy - This Modern Love. Underbart. Vackert. Film. Vänta nu, öhrm, är det så att jag ska se honom - IGEN - i februari? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Bara jag som inte gör kullerbyttor av glädje över Owen Pallets cover? Creds för bra arrangemang, fint violin-spel, och kul idé, men jag vet inte, jag saknar känsla i hans röst. Särskilt när han bryter ut i sina tourettes-skrik, då tyckte jag att det gick överstyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Bara jag som inte gör kullerbyttor av glädje över Owen Pallets cover? Creds för bra arrangemang, fint violin-spel, och kul idé, men jag vet inte, jag saknar känsla i hans röst. Särskilt när han bryter ut i sina tourettes-skrik, då tyckte jag att det gick överstyr. Jag gör inte heller kullerbyttor över hans covers. Men de är sjukt bra, det är ett som är säkert, nog för att Final Fantasy är liiite 2004 men visst. Hur som helst är han fantastisk, speciellt live. Ni borde prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Mando Diao - Never seen the light of day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Vänta nu, öhrm, är det så att jag ska se honom - IGEN - i februari? Jag gör inte heller kullerbyttor över hans covers. Men de är sjukt bra, det är ett som är säkert, nog för att Final Fantasy är liiite 2004 men visst. Hur som helst är han fantastisk, speciellt live. Ni borde prova. Jaja. Vi fattade redan första gången. Vi kommer aldrig att bli lika indie-men-ändå-trendiga-på-en-gång som du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Jaja. Vi fattade redan första gången. Vi kommer aldrig att bli lika indie-men-ändå-trendiga-på-en-gång som du är. Åååh, vad glad jag blir! Jag lyckas! Nu ännu drygare! Hata mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Joy Divison - Shadowplay Om du har lust att dricka sprit i ett mörkt hörn så är detta låten för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Snoop Dogg ft. MC Eight - Blastin MP3: http://www.youtube.com/watch?v=GBPLKI-muyY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 The Rifles - Robin Hood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 The Offspring - Race Against Myself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Kaiser Chiefs Boxing Champ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Europe - Cherokee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 The Libertines - France See I remember your eyes In their dark shade of brown While these blue eyes of mine They stay closed I kissed you good bye on the M-109 I choked as I watched the bus go, oh-oh Jag berättade för en av mina bästa tjejkompisar att jag tror jag är kär i henne. Hon sa att det nog var bäst om jag inte var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 The Libertines - France Titta, du lär dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Snoop Dogg ft. Sticky Fingaz - Buck'em Redigerad 8 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 The Libertines - France See I remember your eyes In their dark shade of brown While these blue eyes of mine They stay closed I kissed you good bye on the M-109 I choked as I watched the bus go, oh-oh Jag berättade för en av mina bästa tjejkompisar att jag tror jag är kär i henne. Hon sa att det nog var bäst om jag inte var det. Ow.. Beklagar. Om det är någon tröst kommer du inte ångra att du sade det om några år. THEWOMBATS-BACKFIREATTHEDISCO Tok-bra skiva - Tackar, PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Ow.. Beklagar. Om det är någon tröst kommer du inte ångra att du sade det om några år. Minns jag helt fel eller har du varit i en liknande situation för ett tag sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Tackar, PC! Nu blir Pontus ledsen. Jag tipsade faktiskt först. ----- The Who - Baba O'Riley Oh, underbar start på en underbar skiva! I don't need to fight To prove I'm right I don't need to be forgiven Verkligen tråkigt att höra, Tweak. Har själv aldrig varit med om något liknande, men kan tänka mig att det känns tungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Nu blir Pontus ledsen. Jag tipsade faktiskt först. I'll make it up for you! LedZeppelinTrampledUnderFoot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Minns jag helt fel eller har du varit i en liknande situation för ett tag sedan? Har inte varit i den situationen, måste ha varit någon annan.. Nu blir Pontus ledsen. Jag tipsade faktiskt först. Oh, beklagar, måste missat det. Syftade på hans 'Bästa skivor 2007'-lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts