MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Dagaz - Försvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Band: The Yardbirds Låt: For Your Love Genre: 60s Pop K: Asgo pop låt utav yardbirds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Kaah-Jag Måste Bajsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Bloodshot - Shivering and shaking "Look at you, shivering and shaking, covered in blood, lying on the pavement" Extremt evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Låt: Fox Artist: Millencolin Album: Pennybridge Pioneers Så jäkla skön, hela albumet är iofs jävligt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ma'h signatuR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ma'h signatuR! Ya'h threaD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 LÅT: Rosa BAND: Lok Text: (läs HELA innan du kommer med någon kommentar.) Du din bög, du är så jävla feminin som en sticka av trä i min braskamin brinner upp sakta, tar kål på livet ingen som du skall ta nåt för givet Svag - är ditt adjektiv Vek - som mitt mickstativ Du skall dö, men tyvärr är lagen för trög Jag vill att du skall bort din jävla bög Livet suger, men livet duger tåget har gått och det är ni som ljuger som säger att felet är mitt pekar med er pinne och säger sitt still eller dö din död din bög Jag sitter på min kant och äter mitt bröd Jag har inte hiv lämna mig ifred och låt mig leva mitt liv som bög Jag blir så jävla trött på att se såna idioter springa runt och bli patrioter och hata judar och bögar och bete sig som svin klanka ner på invandrare för att dem har bil som är finare än en 240 och kanske en farsa som inte är så tråkig. brudar har dom och det är trogna jävlar fula som stryk och det blir dem när dem tävlar om rakad gunst, dom springer runt att sätta på en sån det skulle bli min död Jag föredrar en bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 LÅT: Rosa BAND: Lok Text: (läs HELA innan du kommer med någon kommentar.) Du din bög, du är så jävla feminin som en sticka av trä i min braskamin brinner upp sakta, tar kål på livet ingen som du skall ta nåt för givet Svag - är ditt adjektiv Vek - som mitt mickstativ Du skall dö, men tyvärr är lagen för trög Jag vill att du skall bort din jävla bög Livet suger, men livet duger tåget har gått och det är ni som ljuger som säger att felet är mitt pekar med er pinne och säger sitt still eller dö din död din bög Jag sitter på min kant och äter mitt bröd Jag har inte hiv lämna mig ifred och låt mig leva mitt liv som bög Jag blir så jävla trött på att se såna idioter springa runt och bli patrioter och hata judar och bögar och bete sig som svin klanka ner på invandrare för att dem har bil som är finare än en 240 och kanske en farsa som inte är så tråkig. brudar har dom och det är trogna jävlar fula som stryk och det blir dem när dem tävlar om rakad gunst, dom springer runt att sätta på en sån det skulle bli min död Jag föredrar en bög Så du/dom. menar att vi inte får tjejer? haha . okej. å att vi inte har nån annan bil än en 240? förresten hatar NAZISTER judar. inte patrioter förresten hatar RASISTER invandrare. inte patrioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 LÅT: Rosa BAND: Lok Text: (läs HELA innan du kommer med någon kommentar.) Du din bög, du är så jävla feminin som en sticka av trä i min braskamin brinner upp sakta, tar kål på livet ingen som du skall ta nåt för givet Svag - är ditt adjektiv Vek - som mitt mickstativ Du skall dö, men tyvärr är lagen för trög Jag vill att du skall bort din jävla bög Livet suger, men livet duger tåget har gått och det är ni som ljuger som säger att felet är mitt pekar med er pinne och säger sitt still eller dö din död din bög Jag sitter på min kant och äter mitt bröd Jag har inte hiv lämna mig ifred och låt mig leva mitt liv som bög Jag blir så jävla trött på att se såna idioter springa runt och bli patrioter och hata judar och bögar och bete sig som svin klanka ner på invandrare för att dem har bil som är finare än en 240 och kanske en farsa som inte är så tråkig. brudar har dom och det är trogna jävlar fula som stryk och det blir dem när dem tävlar om rakad gunst, dom springer runt att sätta på en sån det skulle bli min död Jag föredrar en bög Det vart den sketigaste låt-texten jag sett i hela mitt liv.. Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Timbuktu - Det luktar rök Hallå jag fick din broschyr i mitt brevinkast, fylld med CP snack så jag skrev inatt blev jävligt lack, nu är jag lugn men det är knappt. Jag ser svart, det tar all min kraft. Och besinna det hat som du sått i mitt huvud. Jag lär spotta glöd till jag fått ut det. För jag är neger - blatte - blandad ras. Jag pissar, du skiter det är samma sak, från samma art. Men allt på din tv säger att jag står för allt som är fel med, rättsystemet och fosterlandet. Att jag snor dina kvinnor och får soss i handen. Att jag rånar - våldtar - mördar skär dig, ge mig en chans och jag störtar Sverige. Men jag sansar mig o fattar mina beslut. Tänker kärlek kastar brinnande spjut. Refr: De luktar rök Dagen blir Kväll Den hänger löst - Jag fruktar eld Nånting är skevt Jag springer fort Nånting är fel - Vad har jag gjort? Rassar o nassar e lika bra som; Kaersgaard, Le Pen & Mikael Jansson. Visst är det jag som är besvärlig 30 000 ljusår från å va färdig. Såna som jag stoppar ni svärd i. Ärligt den värld ni lever i är för härlig.. Men dölj erat budskap väl mina vänner, kanske nån tror att ni är fina människor. Gillar nog inte pizza & kebab. Och gör Henke mål är han dock nigger grabb. Jag är störd i hjärnan. Hatar du mig? - Gör det gärna. Din undergång börjar närma. Du kanske aldrig fick tillräckligt med kärlek, Så invandrarpack är äckligt förfärligt Ditt blod är rött – mitt med vill du se? Några av dina har dött, man – mina med. Refr. Sverige är mitt med Va fan tror du? När jag kommer in i affären varför glor du? Vita – gula – bruna och svarta, vilken del är det du inte fattar? Du borde dra för du drar ner stämningen, Inte utlänningen men du med hämningen. Hur korkad kan du va man? – Är du blind? Kan inte diskutera så bryt min kind. Ta mitt liv och tro att du vann. Kämpa på men du förlorar det, man. För ondska är ondska & fel är fel De är fan du som bryter man jag är hel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Rammstein Rosenrot förhandslyssning <--- ska dit ikväll/inatt o lyssna på deras nya album som släpps nästa vecka, så ska vi se om de finns nått värt att tipsa om *edit Kom nyss hem och fan va Rammsteins nya album ÄGER Redigerad 20 oktober, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Wednesday 13 - The Ghost Of Vincent Price Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Artist: Magnus Uggla Låt: Glittrande Sune Jag gick ner mot staden och där mötte jag de band, världsstjärnorna i dagen log till och försvann. Ja, där stod Glittrande Sune med siden och platå, mammas lilla gosse skorna är för små, och jag sa häng med, häng med, häng med till min kvart, du stackars Glittrande Sune, du vet väl inget om fartt. Och jag sa häng med, häng med, häng med, häng med, häng med, häng med, häng med. - Glittrande Sune, glittrande Sune, glittrande Sune, glittrande Sune. - Mina stackars små lekande barn vet väl inget mer än rock'n roll - Vi vill se dig på scenen snart, vi har längtat så mycket efter lilla söta dig, åh vad söt han är som leker tjej. - Glittrande Sune, glittrande Sune, glittrande Sune, glittrande Sune. Ingenting är fönster mer, fönster mer ingenting är, dekadans är rock'n roll, rock'n roll är dekadans, och det säger allt om er. Stick va, stick, bara stick, bara stick. Så jag nu till dig säger Sune pop som du är, lämna din plats på vägen för oss stjärnor som nu är här. och jag sa häng med, häng med, häng med till min kvart, du stackars Glittrande Sune, du vet väl inget om fartt. Och jag sa häng med, häng med, häng med, häng med, häng med, häng med, häng med. Jag va en rock'n roll spelare, från ett rock'n roll band. Jag va en rock'n roll spelare, från ett rock'n roll band. Jag va en rock'n roll spelare, från ett rock'n roll band. Fann teatern och försvann, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, från ett rock'n roll band, aaaaaah. [Något på tyska]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Robyn - Handle Me Riktigt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Planet Of The Apes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Robbie Williams - Tripping. En av de enda bra låtarna av Williams, den här äger. EDIT: Madonnas "Hung Up" är bra också, även om melodin är sorligt lik nån ABBA-låt jag inte kommer ihåg namnet på. Redigerad 21 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Kan rekommendera låten Fanfanfan som är med på Thåströms nya skiva som kommer om en månad. Kan tills vidare lyssnas på på tisdagens program av Musikjournalen ( http://www.sr.se/p3/musikjournalen/ ). Den börjar 9 minuter och 45 sekunder in i programmet. Redigerad 21 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Yellow Magic Orchestra - Ridee Scott McKenzie - (If you're going to) San Francisco Rammstein - Benzin Robbie Williams - Hot Fudge Deep Purple - Soldier of Fortune En hel massa låtar av blandade genres, enjoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Någon som vet en bra hemsida som man kan ta reda på fakta om låtar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts