AngryAxel Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 WEEZER-MYNAMEISJONAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 kent - spökstad Jag är född i en spökstad där alla vet att jorden är platt Jag växte upp i en spökstad där torget blir ett slagfält varje natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 (redigerad) Pink Floyd - Pigs (Three Different Ones) Den här är en sån jävla pärla. 11 minuter lång från Animals-skivan. Handlar om bl.a. Margaret Thatcher som beskrivs som en "fucked-up old hag". Troligtvis är detta Waters finaste stund. Top 10 över deras bästa låtar. Tung bas. En sån jävla pärla. Big man, pig man... haha, charade you are... *edit* Stavning. Redigerad 22 december, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Ahaa, du menar dom. Jag får ta tag i det och lyssna på dom. Du menar D-sides och Laika Come Home? Vet inte vad det sistnämnda är. Men D-Sides är People på i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Muse - Knights Of Cydonia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Vet inte vad det sistnämnda är. Men D-Sides är People på i alla fall. Ett remixalbum av låtarna från första skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Trust Company - Downfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Ett remixalbum av låtarna från första skivan. Oooh, här kan man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 (redigerad) Sum 41 - Subject To Change Jävlar va' bra! Blev förvånad när jag hörde att refrängen var samma som i Underclass Hero och sticket var från No Reason. Lyssna! Redigerad 22 december, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Midtown - Empty Like The Ocean Kan nästan sätta en peng på att ingen på Gtasajten lyssnar på dom här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Midtown - Empty Like The Ocean Kan nästan sätta en peng på att ingen på Gtasajten lyssnar på dom här. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/38/Enkrone_ubt.jpg --- DURANDURANTELAVIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Björne - Dödshot från en snigel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 --- DURANDURANTELAVIV Jag vill ha svenska pengar din dummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Jag vill ha svenska pengar din dummer! Men den har ju ett.. Hål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Men den har ju ett.. Hål.. Då är den mindre värd fattaru' väl. ------------- Baby Alice - Mr. DJ Det där ska jag aldrig göra om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Då är den mindre värd fattaru' väl. EN HÅLAD PENG ÄR OCKSÅ EN PENG. --- Baby, baby Ain't it true I'm immortal When I'm with you PJ Harvey - Big Exit But I want a pistol In my hand I wanna go to A different land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 LAAKSO - MERRY CHRISTMAS God jul på er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Takida - The Dread Redigerad 23 december, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Midtown - Empty Like The Ocean Kan nästan sätta en peng på att ingen på Gtasajten lyssnar på dom här. Midtown - Give It Up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 The Bravery - Time Wont Let Me Go Ah, nygammal kärlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts