Misterwhoopee Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Del Shannon - Hey! Little Girl Del Shannon, en av de bästa rockarna från tidigt 1960-tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Helloween - I Want Out Underbar låt att dunka i tid och otid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Jag måste tipsa om Justice - † (Cross) Helt underbar skiva från två franska elektrosnubbar. Förövrigt deras första skiva. Väldigt Daft Punk influerad musik. Justice - Genesis ! Bästa låten enligt mig! Justice - D.A.N.C.E. Också väldigt väldigt bra låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Jag måste tipsa om Justice - † (Cross) Helt underbar skiva från två franska elektrosnubbar. Förövrigt deras första skiva. Väldigt Daft Punk influerad musik. Justice - Genesis ! Bästa låten enligt mig! Justice - D.A.N.C.E. Också väldigt väldigt bra låt Justice is olDDDD! Men bra. Oh No Ono - Practical Money Skills For Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Allt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Allt här --- Lars Winnerbäck - Tidvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Gorillaz - People Klockren låt som använder samples från deras egna låtar och låter helt funkigt Gorillaz-liknande. Lovin' it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Gorillaz - People Klockren låt som använder samples från deras egna låtar och låter helt funkigt Gorillaz-liknande. Lovin' it. Huh? Den där låten har jag aldrig hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 theJesus&MaryChain someCANDYtalking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 (redigerad) Huh? Den där låten har jag aldrig hört talas om. Den är med på D-Sides. Ett musiktips blir hela den skivan, eller nästan hela den skivan. Redigerad 21 december, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Johnny Cash - I Won't Back Down En låt som jag har hört hur många gånger som helst sedan urminnes tider men faktiskt aldrig haft i min ägo förrän nu. Svinbra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Johnny Cash - I Won't Back Down En låt som jag har hört hur många gånger som helst sedan urminnes tider men faktiskt aldrig haft i min ägo förrän nu. Svinbra låt.Föredrar Tom Pettys version, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Mika - In Any Other World Åh, kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Johnny Cash - I Won't Back Down En låt som jag har hört hur många gånger som helst sedan urminnes tider men faktiskt aldrig haft i min ägo förrän nu. Svinbra låt. Ja, tack! Föredrar Tom Pettys version, faktiskt. Skjut dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 (redigerad) Skjut dig. Är du sur lilla bubben? Puss. NEW ORDER - YOUR SILENT FACE Redigerad 22 december, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Den är med på D-Sides. Ett musiktips blir hela den skivan, eller nästan hela den skivan. @Lajnus; Vilket är albumet som släpptes i år, som innehåller.. Pretty much all musik som aldrig släpptes förut och några nya, och andra CDn är remixes på Demon Days låtarna. Vissa av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Paolo Nutini - Jenny Don't Be Hasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Justice is olDDDD! Men bra. Oh No Ono - Practical Money Skills For Life Anser inte att en skiva som är 6 månader är gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 @Lajnus; Vilket är albumet som släpptes i år, som innehåller.. Pretty much all musik som aldrig släpptes förut och några nya, och andra CDn är remixes på Demon Days låtarna. Vissa av dem. Ahaa, du menar dom. Jag får ta tag i det och lyssna på dom. Du menar D-sides och Laika Come Home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Coheed And Cambria - II - Radio Bye Bye Kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts