kicken Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg Känn ingen sooooorg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg Känn ingen sooooorg Mina ögon blöder. Man versaliserar inte svenska titlar for helvede! Crushed Stars - Sleepyhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Phoenix - If I Ever Feel Better Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Of Montreal - Heimdalsgate Like A Promethean Curse. Come on chemica-ah-als. Åh vad bra den här skivan är. Åh åh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Lloyd - Get It Shawty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Journey - Don't Stop Believing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Sunburst Yellow - Brown cup of water Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) Of Montreal - Heimdalsgate Like A Promethean Curse. Come on chemica-ah-als. Åh vad bra den här skivan är. Åh åh. Of Montreal - The Past is a Grotesque Animal. Tolv minuter öron-porr. Smutsig sådan. Med en hel del smink. Och läder. Åh. Redigerad 20 december, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Asså, jag måste tipsa om den här låten. Igen. Om jag har gjort det förut. Men ändå. Colin Hay - I Just Don't Think I'll Ever Get Over You Your face it dances and it haunts me Your laughter's still ringing in my ears I still find pieces of your presence here Even after all these years But I don't want you thinking I don't get asked to dinner 'Cause I'm here to say that I sometimes do Even though I may soon feel the touch of love I just don't think I'll ever get over you If I lived till I was 102 I just don't think I'll ever get over you... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) Sunburst Yellow - Brown cup of water http://www.myspace.com/sunburstyellow Redigerad 20 december, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Roxy Music - Out of The Blue Bra som fan, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 LOU REED - PERFECT DAY Typ bland det vackraste jag hört på ett bra tag. LYSSNA FÖR HELVETE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Fleetwood Mac - Everywhere När stationära datorn har fått influensa så får jag nöja mig med farsans musik på bärbara. Han hade en live-skiva med Fleetwood som var riktigt bra. Någon som kan rekommendera något studioalbum med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 LOU REED - PERFECT DAY Typ bland det vackraste jag hört på ett bra tag. LYSSNA FÖR HELVETE Hela Transformer är jättebra, för den delen. Sådan musik görs inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 LOU REED - PERFECT DAY Typ bland det vackraste jag hört på ett bra tag. LYSSNA FÖR HELVETEJo, så otroligt bra så det finns bara inte. Nu är jag stygg; Lou Reed - Walk On the Wild Side. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) Lou Reed - Walk On the Wild Side. Åh, den låten får minnena att flöda. En vild kväll ebbar ut och samtidigt som kroppen ger upp så börjar den låten långsamt flyta ur högtalarna. Underbart.' Axel: Åhja, den skivan är verkligen one of a kind. Mumma. Redigerad 20 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Lou Reed - Walk On the Wild Side. Åh, jag tänker på alla gånger jag har sminkat mig och exprimenterat med sex och kön. Jag älskar ungdomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Åh, jag tänker på alla gånger jag har sminkat mig och exprimenterat med sex och kön. Jag älskar ungdomen. My god, are you ALWAYS on? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 http://www.myspace.com/sunburstyellow Jag vet Alla var bra, men just den var riktigt bra In på MSN och skicka de till mig, nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Billie The Vision & The Dancers - Overdosing whit you Hello Saferide, can you give me a safe ride back to sleep? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts