Mark Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 SOILWORK - REJECTION ROLE lol fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Nirvana - The Man Who Sold the World (Unplugged in New York) Bowie-cover. Underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 The Lost Patrol Band - Golden Times You’re just what I want Everyday is a new sensation You’re everything that I’m not Don’t worry about explanations I just want you to call me up And tell me its gonna be ok (its gonna be ok) I just want you to call me up And tell me you’re on you’re way You’re just what I need Someone to keep me grounded You’re the air that I breathe You’re love has got me surrounded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Techno is the shit just nu! Kim Sozzi - Break Up ( 2 - 4 Grooves Remix) Gino M Vs Ray K - Here Without You (Top Modelz Remix Edit) Skicka! The Rakes - We dance together Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Harrisons - Dear Constable Enligt Wikipedia släpps deras debutalbum No Fighting In The War Room i januari 2008 men det verkar ha läckt. Bra är det i alla fall! Första spåret sätter sig direkt. Lyssna! http://youtube.com/watch?v=Yil1wiK3McI Fyfan vad bra den är!!! Lyssna!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Fyfan vad bra den är!!! Lyssna!!!!! Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Fyfan vad bra den är!!! Lyssna!!!!! Riktigt bra ju. Ska åka till framtiden och köpa skivan nu, återkommer när jag lyssnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Riktigt bra ju. Ska åka till framtiden och köpa skivan nu, återkommer när jag lyssnat. Jag åker tidsmaskin justnu. Går inte snabbt, men borde vara tillbaka innom en timmme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 THE JESUS AND MARY CHAIN never understand me yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Oh, wow. The Harrisons, alltså! Bra grejer. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Jag åker tidsmaskin justnu. Går inte snabbt, men borde vara tillbaka innom en timmme. Jag får inte min tidsmaskin att funka! Jag får leta efter nya ritningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Usch vad tråkiga dom var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Riktigt bra ju. Ska åka till framtiden och köpa skivan nu, återkommer när jag lyssnat. Jag åker tidsmaskin justnu. Går inte snabbt, men borde vara tillbaka innom en timmme. Oh, wow. The Harrisons, alltså! Bra grejer. Tack! Usch vad tråkiga dom var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Muse - Supermassive Black Hole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Techno is the shit just nu! MEN JAAA!!! JUSTICE - WATERS OF NAZARETH !!!!!! ROMAN FLUGEL - GEHT'S NOCHT !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Stone Sour - Zzyzx Rd. Så... fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Usch vad tråkiga dom var Medhåll. Inget som jag fastnade för. Nej, idag är det Nirvana - The Man Who Sold the World och The Verve - Sonnet som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Medhåll. Inget som jag fastnade för. Nej, idag är det Nirvana - The Man Who Sold the World och The Verve - Sonnet som gäller. Om Harrisons är tråkiga vad tusan är då Nirvana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Om Harrisons är tråkiga vad tusan är då Nirvana? Fuckin' frickin' awesome. *edit* Ordval. Redigerad 16 december, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Skid Row - Livin' On A Chain Gang Älska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts