Mordos Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Nirvana - Breed Hysteriskt rolig låt efter man har sett Shoot 'Em Up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Lyssna upp, alla ni britpopdiggare. Ni känner säkert till Wombats, va? Inte? Lyssna dårå! The Wombats - Let's Dance to Joy Division Fan vad jag gillar Wombats nuförtiden. Told ya'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Lyssna upp, alla ni britpopdiggare. Ni känner säkert till Wombats, va? Inte? Lyssna dårå! The Wombats - Let's Dance to Joy Division Fan vad jag gillar Wombats nuförtiden. Jag har lyssnat på dem typ hela tiden senaste veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Har en ny favorit av Razorlight! Razorlight - In The City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Efter lite funderande så har jag bestämmt mig för att Muse också ska komma med i mitt egna lilla "Hall of Fame", tillsammans med band som Sonata Arctica, In Flames, Daft Punk och Kent. <33 Nu tipsar jag om låten som fick mig att börja lyssna på Muse. | Muse - Invincible | "During the struggle They will pull us down But please, please Lets use this chance To turn things around And tonight We can truly say Together we're invincible" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Lyssna upp, alla ni britpopdiggare. Ni känner säkert till Wombats, va? Inte? Lyssna dårå! The Wombats - Let's Dance to Joy Division Fan vad jag gillar Wombats nuförtiden. Åh. Såg den på MTV2 och började dansa. Bara jag hemma, turligt nog. Bra grejer, hursomhelst! Dagens tips, hursomhelst. Satt på tunnelbanan i eftermiddags, och lyssnade igenom skivan 'Illinois' av Sufjan Stevens. Låt tre började spelas. Jag grät inombords. Nej, men nästan. Bedårande vacker låt. Och jag skulle aldrig använda orden 'bedårande vacker' om den inte var det. Vacker, lågmäld, vemodig, kraftfull. Jag får nästan örgasm när han sjunger 'oh my god'. Skrämmande fin låt om en fullkomligt skrämmande person. John Wayne Gacy, seriemördare. Mördade 33 pojkar och unga män. Sufjan Stevens - John Wayne Gacy, Jr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Godsmack - I Stand Alone Now I've told you this once before can't control me If you try to take me down you're gonna pay I feel your every nothing that your doing for me I'm thinking you oughta make you own way I stand alone inside I stand alone(I stand alone) You're always hiding behind your so-called goddess So what, you don't think that we can see your face? Ressurrected back before the final falling I'll never rest until I can make my own way I'm not afraid of fading I stand alone Feeling your sting down inside me I'm not dying for it I stand alone Everything that I believe is fading I stand alone inside I stand alone(I stand alone) Now it's my time (now it's my time) It's my time to dream (It's my time to dream) Dream of the skies (dream of the skies) Make me believe that this place isn't plagued by the poison in me Help me decide if my fire will burn out before you can breathe Breathe into me I stand alone inside I stand alone Feeling your sting down inside me I'm not dying for it I stand alone everything that I believe is fading I stand alone inside I stand alone inside I stand alone inside I stand alone inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 James - Laid Helloween - I Want Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) AFI - Miss Murder Hey Miss Murder can I Hey Miss Murder can I Make beauty stay if I Take my life Whoa oh oh With just a look They shook And heavens bowed before him Simply a look Can break Your heart The stars that pierce the sky He left them all behind We're left to wonder why He left us all Behind Hey Miss Murder can I Hey Miss Murder can I Make beauty stay if I Take my life Whoa oh oh Dreams of his crash Won't pass Or how they all adored him Beauty will last When spiralled Down The stars that mystify He left them all behind And how his children cry He left us all Behind Hey Miss Murder can I Hey Miss Murder can I Make beauty stay if I Take my life Whoa oh oh What's the look, the twist within this verbose mystery? I would gladly bet my life upon it At the cost of love your ray of light will fizzle out Without hope When the empty sand just flowing through our empty skin Ever searching for what we were promised Reaching for the golden ring we'd never let go Who would ever let us put our filthy hands upon it? Hey Miss Murder can I Hey Miss Murder can I Make beauty stay if I Take my life Whoa oh Hey Miss Murder can I Hey Miss Murder can I Make beauty stay if I Take my life Whoa oh Redigerad 14 december, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Mansun rullar tungt här. DARK MAVIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 För alla er som inte har hört PANDA BEAR - PERSON PITCH: ni borde verkligen! Det är årets bästa album. ÅRETS. Det är så jäkla underbart. Hur det låter? Tänk er att bada i fruktsallad. Enda värdiga beskrivningen faktiskt. I rakt nedstigande led från Beach Boys blandar Panda Bear ihop en fruktsallad. Så kan man kalla det. Endast byggt på samples och hans egen röst. Årets album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) The Coral - Who's Gonna Find Me Redigerad 15 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 För alla er som inte har hört PANDA BEAR - PERSON PITCH: ni borde verkligen! Det är årets bästa album. ÅRETS. Det är så jäkla underbart. Hur det låter? Tänk er att bada i fruktsallad. Enda värdiga beskrivningen faktiskt. I rakt nedstigande led från Beach Boys blandar Panda Bear ihop en fruktsallad. Så kan man kalla det. Endast byggt på samples och hans egen röst. Årets album. Ääh, tråkigt och segt var min första åsikt när jag hörde den i höstas. Ska ge ny chans dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Ääh, tråkigt och segt var min första åsikt när jag hörde den i höstas. Ska ge ny chans dock. Ge den en ny chans. När okka utnämner årets album den 15 december så är det vad som gäller. Då är det dags att börja tänka på nästa år. Bubblare: Tenniscoats - Tan Tan Therapy Beirut - Flying Club Cup Justice - Cross Öhm. Äh, jag ska tänka på saken. men PANDA BEAR - PERSON PITCH hur som helst. Lovely. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Harrisons - Dear Constable Enligt Wikipedia släpps deras debutalbum No Fighting In The War Room i januari 2008 men det verkar ha läckt. Bra är det i alla fall! Första spåret sätter sig direkt. Lyssna! http://youtube.com/watch?v=Yil1wiK3McI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Länge sen jag lyssnade på Used Om du vill ha röj, är det dessa du ska lyssna på The Used - I'm A Fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 LAAKSO - I CAN'T STOP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 LAAKSO - I CAN'T STOP LAAKSO - LACK OF BLOOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Novembre - Aenemia Progressive/Doom metal från Italien. Otroligt bra låt. Redigerad 16 december, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Techno is the shit just nu! Kim Sozzi - Break Up ( 2 - 4 Grooves Remix) Gino M Vs Ray K - Here Without You (Top Modelz Remix Edit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts