Kebab Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Wheatus - Teenage dirtbag. Det känns på nåt sätt som att det inte alls var länge sen den här låten var aktuell, trots att jag säkert måste ha varit tolv år eller nåt när den var aktuell. Kom att tänka på den igår och har säkert lyssnat igenom den fem gånger i sträck nu Bra låt, men till synes urtöntig grupp, IMO. Tänkte på den låten idag, för första gången på många, många år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Familjen - Det snurrar i min skalle Lyssna här! Förband åt Kent på deras turné, så jag var såklart tvungen att kolla vilka dem (han) var. Stell och jag har ju tipsat om honom flera gånger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 mansun wide open space lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) DAFTPUNK-TELEVISIONRULESTHENATION/CRESCENDOLLS Step 1: Buy Homework and Discovery. Allow both to change your life. Human After All is optional. Step 2: Fully internalize each album. About a week of listening to nothing but each album should suffice. Your friends will think you've lost your mind. This is normal, and is called Going Through A Daft Punk Phase. Everybody does this. Step 3: Purchase/download/whatever Alive 2007. Step 4: Press "Play." Step 5: HOLY FUCKING SHIT DAFT PUNK MASHUPS OF DAFT PUNK SONGS ASDFGJH;GFDKJHASHEGH3GHLVGBNGALHGHHGLH1111111111;/// Redigerad 13 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Killswitch Engage - Declaration Drowning Pool - Hate Redigerad 13 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Killswitch Engage - Declaration Drowning Pool - Hate Kolla in killen som smyger in två tips i en och samma post. zentrix - Situationen då alla gäster är bjudna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 OOMPH! - Supernova Rekommenderat den flera gånger förut, gör det igen. Helt underbar låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Kolla in killen som smyger in två tips i en och samma post. Jag ändrade mig ju, men jag erkänner att jag var enormt taktisk där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Six- All That Remains Redigerad 13 december, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 ACDC - You Shook Me All Night Long Aaah, jag faller tillbaka då och då eftersom farsan diggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Tiger Lou - Functions Keane - Nothing In My Way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 The White Stripes - My Doorbell YEAH IM THINKING BOUT MAH DOORBELL WHEN YA GONNA RING IT WHEN YA GONNA RING IT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) The White Stripes - My Doorbell YEAH IM THINKING BOUT MAH DOORBELL WHEN YA GONNA RING IT WHEN YA GONNA RING IT! Så bra. Får lata sommarkvällsvibbar! *spelar luftpiano* Redigerad 13 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Aluminium - I'm Bound to Pack It Up Tror jag har tipsat om den här femtioelva gånger. Den är så vacker, den är så fin, och den är så känslofull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Aluminium - I'm Bound to Pack It Up Tror jag har tipsat om den här femtioelva gånger. Den är så vacker, den är så fin, och den är så känslofull. Är inte det en White Stripes-låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Är inte det en White Stripes-låt? Aluminium is the name of a music project based upon an orchestral reworking of the music of the band The White Stripes. - last.fm. Passande, jag har lyssnat på TWS hela dagen. I'm Finding It Harder to Be a Gentleman från White Blood Cells är en goding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 ...och av ett ytterligare sammanträffande är Hotel Yorba den låt jag försökt spela på gitarr idag! Inte alltför svårt, däremot sjunger Jack så förbaskat högt. Det får bli dagens tips, också! The White Stripes - Hotel Yorba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Lyssna upp, alla ni britpopdiggare. Ni känner säkert till Wombats, va? Inte? Lyssna dårå! The Wombats - Let's Dance to Joy Division Fan vad jag gillar Wombats nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 C.Lööw - Varje Dag När alla dagar känns likadant. På samma ställe, en annan tid, är det det som kallas liv? Gud vad skön han är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Adam Tensta - My Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts