okka Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 CANSEI DE SER SEXY - THIS MONTH, DAY 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Nog är de allt annat än slätstrukna? Jo ganska. De ger inte mig så mycket iallafall, som Arctic Monkeys ungefär. Det känns bra och klatchigt ett tag, men ack så snabbt man tröttnar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Jo ganska. De ger inte mig så mycket iallafall, som Arctic Monkeys ungefär. Det känns bra och klatchigt ett tag, men ack så snabbt man tröttnar på det. Nej, jämfört med Arctic Monkeys är de slätstrukna. Men sen älskar jag ju Arctic Monkeys, också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Hm. Vill först bara säga att Arctic Monkeys mycket väl kan vara mitt overall-favoritband, men på något sätt jag inte riktigt kan sätta fingret på, föredrar jag The Fratellis (notera att jag inte helt föredrar The Fratellis framför Arctic Monkeys, jag gör det som sagt bara på något enstaka sätt), och det sättet får mig att fortsätta lyssna på dem. Jon Fratellis röst är verkligen speciell, och har mer karaktär än Alex's. Men det går i vågor. För lite drygt halvår sedan lyssnade jag inte alls på Fratellis, kände sån där avsmak man kan få av musik. Men sedan blev det bra igen. Vore kul om de släppte en ny skiva snart.Finns också dagar då jag kan tycka att Arctic Monkeys låter för.. välproducerade. Äsch, nog med prat. Dagens tips platsade inte på Costello Music, men som finnes på 'The Fratellis EP'. The Fratellis - Stacie Anne Redigerad 12 december, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 FREEZEPOP - PARLEZ-VOUS FREEZEPOP? Jag var förut kära i dom. Men sen inte längre. Fast nu är jag det igen. Hon dansar som en tysk, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Mötley Crüe- Looks That Kill Länge sen jag tipsade om en Crüe nu. Det här är en personlig favorit. She. Got. Looks. That Kill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Radio Dept. It's Personal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Breaking Benjamin - Topless I love your face Just get away I'm on my knees Fuck you, fuck me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 The White Stripes - I'm Slowly Turning Into You Äntligen! Det tog ett tag, men efter lite möda så började jag älska den här också. Mer än ett halvår sen skivsläppet. Ibörjan var den mest tjatig, men nu är det en riktig guldlåt. Så nur skivan officiellt en grymgångare som jag kallar det. Alltså en skiva med bara grymma spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Fratellis - Whistle for the Choir Alltid bra! The Fratellis Åh, Fratellis! THE Fratellis! Det där är humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Värst vad indie alla var här då. Ska jag räkna pannluggar eller vad? THE SOFT PINK TRUTH - DO YOU PARTY?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Familjen - Det snurrar i min skalle Lyssna här! Förband åt Kent på deras turné, så jag var såklart tvungen att kolla vilka dem (han) var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Familjen - Det snurrar i min skalle Lyssna här! Förband åt Kent på deras turné, så jag var såklart tvungen att kolla vilka dem (han) var. Dom var ju rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Dom var ju rätt bra Jag vet, lite 80-tals synth-stil liksom, rätt skönt. (jag hoppas jag inte analyserad musikstilen helt fel nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Tool - Schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiism Pure luv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Tool - Schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiism Tool - Right in Two Monkey killing monkey killing monkey, förstår ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Wheatus - Teenage dirtbag. Det känns på nåt sätt som att det inte alls var länge sen den här låten var aktuell, trots att jag säkert måste ha varit tolv år eller nåt när den var aktuell. Kom att tänka på den igår och har säkert lyssnat igenom den fem gånger i sträck nu Bra låt, men till synes urtöntig grupp, IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Wheatus - Teenage dirtbag. Det känns på nåt sätt som att det inte alls var länge sen den här låten var aktuell, trots att jag säkert måste ha varit tolv år eller nåt när den var aktuell. Kom att tänka på den igår och har säkert lyssnat igenom den fem gånger i sträck nu Bra låt, men till synes urtöntig grupp, IMO. Den lyssnade jag på under min cs-period i åttan, återlyssning då. Svinskön ju. Kalle Baah - Tvivlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Mansun's Only Love Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Wheatus - Teenage dirtbag. Det känns på nåt sätt som att det inte alls var länge sen den här låten var aktuell, trots att jag säkert måste ha varit tolv år eller nåt när den var aktuell. Kom att tänka på den igår och har säkert lyssnat igenom den fem gånger i sträck nu Bra låt, men till synes urtöntig grupp, IMO. Ah den gillade jag med De repade i en av killarnas mormors källare. Tror jag. Fråga inte hur jag minns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts