P-C Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Sida 666, nu ska något jävulskt postas! Patrick Wolf - Get Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Sida 666, nu ska något jävulskt postas! Då passar vi på. Led Zeppelin - Stairway To Heaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 The Postal Service - We Will Become Silhouettes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) Sida 666, nu ska något jävulskt postas! Patrick Wolf - Get Lost Tenacious D - Beelzeboss Redigerad 10 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Sida 666, nu ska något jävulskt postas!BELLE&SEBASTIAN - FUNNYLITTLEFROG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Sida 666, nu ska något jävulskt postas! White Zombie - Devil Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 The Strokes - What Ever Happened? I wanna be beside her. She wanna be admired. You say "please don't make this harder." No, I won't... yet. Gitarrspelet runt 00:45 får mig att falla ned på knä och tro på en högre livsform. En av The Strokes bästa låtar, tycker jag faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Iron Maiden - Number Of The Beast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) SIDA 666!!! WASP - I Wanna Be Somebody EDIT: Ändrade mig, Iron Maiden - The Number Of The Beast Redigerad 2 juni, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Dr Dre ft. Snoop Dogg and Devin the dude - Fuck You Speaking of 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 massive attack - unfinished sympathy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) Jag kan också! ACDC - Highway to Hell Redigerad 10 december, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Dire Straits - Where Do You Think You're Going? Jag har alltid haft en ganska neutral relation till Dire Straits. Har älskat Sultans Of Swing ända sedan jag hörde den för första gången och Mark Knopfler har funnits långt upp på min gitarrist-lista men där har det tagit stopp. Pappa spelade någon sorts Best Of-skiva för ett tag sen som jag inte alls förstod. Romeo&Juliet och dom andra mer kända låtarna har aldrig riktigt fastnat hos mig. Spola framåt några månader. Satt en kväll förra veckan och spelade lite på Sultans Of Swing-solot (snart sitter det!). Då kom mamma in med Communique-skivan i handen och tvingade mig att lyssna. Lite skeptisk var jag men det dröjde inte många sekunder förrän skepticismen försvann. Hela den här skivan är verkligen helt underbar. Nästan värd 10 poäng av 10. Jag är kär. http://img216.imageshack.us/img216/8341/communiquebh4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) ADA - THE RED SHOES va i brist på annat att tipsa om så tipsar jag om den skönaste electrolåten va kanske eller ja hela Blondie är ju så fruktat underbar att det gör ont va Och fan heller att jag tänker de-fucka det hela det ska se ut så där okej? Redigerad 10 december, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Cattle decapitation - Testicular manslaughter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) wooops Redigerad 10 december, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Och fan heller att jag tänker de-fucka det hela det ska se ut så där okej? Haha, jag älskar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Idag är det dags för Led Zeppelin's återföreningskonsert, oja. Firar (eller sörjer, berorende på hur man ser på det) det hela med att enbart lyssna på LZ hela dagen. Ska bli fantastiskt roligt att höra åsikter om konserten senare. Bootlegs wanted. Lite godingar: Led Zeppelin - Over the Hills and Far Away Led Zeppelin - Dazed and Confused Led Zeppelin - Living Loving Maid (She's Just a Woman) Led Zeppelin - The Rover Kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Jag måste också vara med på sida 666! Muse - Exo-politics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) Fan, sidan 607 precis när jag postar!! Redigerad 10 december, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts