P-C Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Camera Obscura - Let's Get Out Of This Country Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 TSP-maraton idag och igår. Mycket härligt, Billy Corgan har en av världens härligaste röster. Tipsar om lite godingar från diverse skivor: The Smashing Pumpkins - Crestfallen The Smashing Pumpkins - Bury Me The Smashing Pumpkins - This Time The Smashing Pumpkins - Lucky 13 The Smashing Pumpkins - Stumbleine Har ni aldrig hört dem - då är det dags! Mellon Collie and the Infinite Sadness och Siamese Dream bör alla ha i sina skivsamlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 TSP-maraton idag och igår. Mycket härligt, Billy Corgan har en av världens härligaste röster. Tipsar om lite godingar från diverse skivor: The Smashing Pumpkins - Crestfallen The Smashing Pumpkins - Bury Me The Smashing Pumpkins - This Time The Smashing Pumpkins - Lucky 13 The Smashing Pumpkins - Stumbleine Har ni aldrig hört dem - då är det dags! Mellon Collie and the Infinite Sadness och Siamese Dream bör alla ha i sina skivsamlingar. Ska du se dom i vår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Camera Obscura - Let's Get Out Of This Country Ja ja ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Ska du se dom i vår? Det skulle vara fantastiskt roligt, men jag vet inte. Jag är sugen på The Mars Volta också, som spelar den 20 februari (dvs. 12 dagar före TSP). Hade jag inte bott så pass långt bort ifrån Sthlm hade jag sett båda, men nu vet jag verkligen inte hur jag ska göra. Själv då? *edit* Datum. Redigerad 9 december, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Asså, ärligt, gluttar du alltid på min last.fm och rateyourmusic.com eller vad? Gorky's fick jag låna en vinyl av en kompis, och cLOUDDEAD tipsade du om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 A horse with no name Låt från San andreas, älskar den alltså. Lyssna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Hur blev de med albumet, Kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) The Wombats - Kill The Director Jag tycker de är superbra! I've met someone that makes me feel seasick Oh what a skill to have Oh what a skill to have So many skills that make her distinctive Såklart, tack Paddan! Du är bra. Redigerad 9 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 The Wombats - Kill The Director Jag tycker de är superbra! Roligt att höra! Du är bra. Nix, jag är bäst. Yeah Yeah Yeahs - Honeybear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Alltså, de är ju hur bra som helst! Jag brukar aldrig gilla på första genomlyssningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Gorky's fick jag låna en vinyl av en kompis, och cLOUDDEAD tipsade du om. Tihihihi. Camera Obscura - Lets get out of this country Eller... blev den just tipsad om... Eller... Camera Obscure - HEY LLOYD, I'M READY TO BE HEARTBROKEN är bland det finaste att skriksjunga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Peter, Björn & John feat. Victoria Beckham - Young Folks SÅKLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Tool - Prison Sex It took so long to remember just what happened. I was so young and vestal then, you know it hurt me, but I'm breathing so I guess I'm still alive even if signs seem to tell me otherwise. I've got my hands bound, my head down, my eyes closed, and my throat wide open. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) Talisman - I'll be waiting If you need somebody, call out my name I'll be waiting right by your side Everything changes, but love will remain I'm waiting right by your side tonight. Tycker denna var mysig såhär mitt i natten Redigerad 10 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 mansunDISGUSTING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 zenrix - God Hjul! Ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) zenrix - God Hjul! Ladda ner Svängigt. Blir till att spelas på (H)julen. Gud-olf Redigerad 10 december, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Det skulle vara fantastiskt roligt, men jag vet inte. Jag är sugen på The Mars Volta också, som spelar den 20 februari (dvs. 12 dagar före TSP). Hade jag inte bott så pass långt bort ifrån Sthlm hade jag sett båda, men nu vet jag verkligen inte hur jag ska göra. Själv då? *edit* Datum. 99% säkert Hittade Zentrix - God Hjul av en ren slump underst i en skivhög när jag letade efter någon annan skiva. Där låg den och skräpade sen ett år tillbaka tillsammans med steven seagull's album och nåt album med Monkey Swallows The Universe också från 06. Nu spelas skivorna flitigt i bilen (bortsett från seagull såklart). MSTU hade jag helt glömt bort under året som gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Damien Rice - 9 Crimes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts