eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 För en tid sedan så laddade Kebab upp en rarfil på beffo, det visade sig vara en mapp med Zentrixlåtar, nu har jag börjat lyssna igenom det albumet. Kebab har fört mig tillbaka igen. Zentrix - Krösus kommer till stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 (redigerad) Alice Cooper - School's Out Yää! @edit; Fuck Alice Cooper. Denna låten är orgasmisk. Stephen Ouimette - The Devil Went Down To Georgia Redigerad 8 december, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Cranes - Reverie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 För en tid sedan så laddade Kebab upp en rarfil på beffo, det visade sig vara en mapp med Zentrixlåtar, nu har jag börjat lyssna igenom det albumet. Kebab har fört mig tillbaka igen. Zentrix - Krösus kommer till stan Hehe, undra vem det var till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) A traitor like Judas A good day to die Die without From my cold dead hands Memory hall Nightmare inc. No more silence On freedom square The swan To the bones You rip our guts out Redigerad 9 december, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Alice Cooper - No More Mr. Nice Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) För en tid sedan så laddade Kebab upp en rarfil på beffo, det visade sig vara en mapp med Zentrixlåtar, nu har jag börjat lyssna igenom det albumet. Kebab har fört mig tillbaka igen. Zentrix - Krösus kommer till stan Tacka KalleR. zentrix förresten. Nu är det ju juletider, så jag tipsar om zentrix - Gud-olf Om ni vill att jag ska ladda upp zentrix julskiva, så säg bara till. Redigerad 9 december, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Om ni vill att jag ska ladda upp zentrix julskiva, så säg bara till. Det får vi inte, det vore uppmaning till warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Det får vi inte, det vore uppmaning till warez zentrix har inte tagit betalt för en enda låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Nu är det ju juletider, så jag tipsar om zentrix - Gud-olf Om ni vill att jag ska ladda upp zentrix julskiva, så säg bara till. DO IT! The Strokes - Evening Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 zentrix har inte tagit betalt för en enda låt. Jag tror inte att det spelar roll. Han har fortfarande alla rättigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Jag tror inte att det spelar roll. Han har fortfarande alla rättigheter. Vilken roll spelar piratkopiering för den musiken du gör? Min inställning till piratkopiering är kort och gott att jag tycker det är bra.Piratkopiering spelar stor roll för min del, på sätt och vis. Eftersom jag inte tar några pengar för att folk laddar ned min skiva skulle jag inte kalla det piratkopiering men om vi för enkelhetens skull säger så, så är det väldigt bra att nya artister upptäcks genom att folk laddar ned deras låtar och eventuellt vill höra mer av dem och i senare skeden köper deras skivor och så vidare. Jag tror inte det är hela världen Men om du laddat ner den någonstans ifrån är det väl lika bra att länka dit istället Kebab? Jag tipsar förresten om Crashdiet - In the raw Redigerad 9 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Gorky's Zygotic Mynci - Iechyd Da cLOUDDEAD - Apt. A (1+2) Mina öron är trasiga snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Godsmack - I Stand Alone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Jerry Williams - I Can Jive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 The Cardigans - Don't Blame Your Daughter. Cardigans är underbara. Jag har aldrig riktigt försökt förstå dom förut, men nu är jag kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 The Cardigans - Don't Blame Your Daughter. Cardigans är underbara. Jag har aldrig riktigt försökt förstå dom förut, men nu är jag kär. You're the man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Little Miss Sunshine - And The Winner Is... http://youtube.com/watch?v=7MBjLvlsy2k&feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 JAMES - Getting Away With It (ALL MESSED UP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Gorky's Zygotic Mynci - Iechyd Da cLOUDDEAD - Apt. A (1+2) Mina öron är trasiga snart. Asså, ärligt, gluttar du alltid på min last.fm och rateyourmusic.com eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts