Pico Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 My Bloody Valentine - Feed Me With Your Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 De La Soul - Keeping the Faith Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Postal Service - Such Great Heights Inte igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Placebo - Song To Say Goodbye Underbart vacker låt. Och videon är rätt sorglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Plus 44 - No It Isn't Underbar, bara underbar. Please understand This isn't just goodbye This is I can't stand you This is where the road crashed into the ocean It rises all around me And now we're barely breathing A thousand faces we'll choose to ignore Curse my enemies forever Let's slit our wrists and burn down something beautiful This desperation leaves me overjoyed With fading lights that lead us past the lives that we destroy I listen to you cry A cry for less attention But both my hands are tied And I'm pushed into the deep end I listen to you talk but talk is cheap And my mouth is filled with blood From trying not to speak So search for an excuse And someone to believe you In foreign dressing rooms I'm empty with the need to Curse my enemies forever Let's slit our wrists and burn down something beautiful This desperation leaves me overjoyed With fading lights that lead us past the lives that we destroy Curse my enemies forever Let's slit our wrists and burn down something beautiful This desperation is leaving me overjoyed With fading lights that lead us past the lives that we destroy Please understand Lay rotting where I fall I'm dead from bad intentions Suffocated and embalmed And now all our dreams are cashed in You swore you wouldn't lose then lost your brain You make a sound that feels like pain So please understand This isn't just goodbye This is I can't stand you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Gary Jules - Mad World The Fray - How To Save A Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Monkees - Daydream Believer. Älska! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Älska! <3Ja, jag gör ju det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Ikväll har jag blivit introducerad, frustrerad samt serverad. Två vinylers lånade jag med mig hem. Gorky's Zygotic Mynci - Ymwelwyr A Gwrachod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Tack Stammper. <3 Jason Mraz - Im Yours. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Led Zeppelin - D'Yer Mak'er Mitt bland alla rockklassiker dyker någon slags funkyreggae-dänga upp. Vet att jag lyssnat på den tidigare, men har inte lagt större märke till den förrän idag. Passar verkligen inte in. Fantastisk låt. You dont' have to goooo... oh-oh-oh-oh-oh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Led Zeppelin - D'Yer Mak'er Mitt bland alla rockklassiker dyker någon slags funkyreggae-dänga upp. Vet att jag lyssnat på den tidigare, men har inte lagt större märke till den förrän idag. Passar verkligen inte in. Fantastisk låt. You dont' have to goooo... oh-oh-oh-oh-oh... Det roligaste i låten är att man uttalar D'Yer Mak'er som Jamaica. Du kanske lagt märke till det i och för sig. Men man vet ju aldrig. Skitsamma, grym låt är det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 The Wannadies - String Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 (redigerad) Breaking Benjamin - Forget It How can I believe when this cloud hangs over me You're the part of me that I don't wanna see Forget it Redigerad 8 december, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 The Verve - Weeping Willow When morning breaks We hide our eyes and our love's aching Nothing's strange It was in our hands from 6 to 10 It slipped right out again There'll be no better time There'll be no better way There'll be no better day to save me Save me Yeah, save me Satan vad jag gillar den här låten. En av The Verve's bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Klasse Möllberg - Klasses Julkalender Julkänsla ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Ed Harcourt - Born in the 70s Ed Harcourt - This Ones For You Ed Harcourt - Visit For The Dead Dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Det roligaste i låten är att man uttalar D'Yer Mak'er som Jamaica. Du kanske lagt märke till det i och för sig. Men man vet ju aldrig. Skitsamma, grym låt är det i alla fall.Åh, det har jag aldrig tänkt på. --- !!! - Take Ecstasy With Me Tror jag tipsat förrut, men i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Kent - Revolt III Man kan inte annat än älska stegringen från Som om Jag bryr mig till Så ökar vi igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Alice Cooper - Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts