AngryAxel Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 The Clash - Hateful. Oh ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 The Sounds - Ego Då och då slicker jag fortfarande The Sounds och minns dom vackra festivalnätterna från i somras. Ack, o ack. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Billie The Vision And The Dancers - Overdosing With You Hello Saferide, can you give me a safe ride back to sleep? Jag är efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Explosions In the Sky, The Rescue. Finns att ladda hem gratis. http://www.explosionsinthesky.com/the_rescue.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Billie The Vision And The Dancers - Overdosing With You Jag är efter LOLNOOB! ----- Clap Your Hands Say Yeah - Gimmie Some Salt Här är vi minsann inte efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 LOLNOOB! ----- Clap Your Hands Say Yeah - Gimmie Some Salt Här är vi minsann inte efter... 1-1. Men jag har inte hört något av din gamla rock så du vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 prefabsproutappetite Bara för ni är dumma och ignorerar mitt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 prefabsproutappetite Bara för ni är dumma och ignorerar mitt tips. Har man bra musik händer det så och DU SKA GE FAN I ATT TA MIN MUSIKSMAK. Jag äger snart 10 prefab-skivor. Älska mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Kent - 747 Bara för att jag tipsat om den hundra gånger och för att jag både får öronorgasmer och gåshud av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Imperiet - Fred Liveversionen är bäst, men originalet är helt OK med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Har man bra musik händer det så och DU SKA GE FAN I ATT TA MIN MUSIKSMAK. Jag äger snart 10 prefab-skivor. Älska mig.MEN JAG VILL HA DEN, OKEJ? Jag älskar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) The Clash - Hateful. Oh ja! Äru efter eller? The Clash - Koka Kola Elevator goiiiiiing up! Älskar sångarens lite halvhesa röst. Mums, jag gillar Clash. Jag gillade de mer förut. Men jag gillar dom fortfarande. För det är ju faktiskt Clash vi snackar om. Och det är ju faktisk London Calling-skivan. Och man kan ju inte ogilla London Calling-skivan. Det går bara inte. London Calling-skivan är minnen. Bitterljuva minnen. Redigerad 6 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Pantera - Psycho Holiday Empty and sweating Head lying in your hands Shaking in the corner Done too much alcohol Gotta get away from it all 'Cause it feels my blood is freezing My self insanity has taken its toll Frustration has taken its control Now I'm far from home Spending time alone It's time to set my demons free Been put to the test My mind laid to rest I'm on a psycho holiday Shot down on sight You are the target of attention One woman here another there You can't please all the people all the time Can't tell the strangers From the friends you know Frustration has taken it's control Now you're far from home Spending time alone It's time to set your demons free Been put through the test Your mind laid to rest You're on a psycho holiday I'm strapped in for life Is this where I lived Or where I died You want my money You take my space My mind is telling me To leave this place My self insanity has taken its toll Frustration has taken its control Now you're far from home Spending time alone It's time to set your demons free Been put through the test Your mind laid to rest You're on a psycho holiday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Monkey Swallows The Universe - Jimmy Down The Well (Dålig YouTube video) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Eagle Eye Cherry - Save Tonight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Metallica - Shoot me again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 DEATHinVEGAS Leather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jag tipsar om hela skivan Sad Songs For Dirty Lovers av The National. Bara för min syster ser dem i Berlin ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Nightmare Before Christmas Soundtrack - Oogie Boogie's Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Monkees - Daydream Believer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts