Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 ttttttttttttttttttttt - tttttttttttttttttttttttt från skivan tttttttttttttttttttttttttttttt. Bara en 20 minuter lång låt. Knäppt värre. Lyckas inte komma in på myspacen.. Hur många t:n ska det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Lyckas inte komma in på myspacen.. Hur många t:n ska det vara? 21 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Daft Punk - Around The World / Harder, Better, Faster, Stronger Äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Arctic Monkeys - When the sun goes down Underbar att lyssna på på vägen till skolan. Gör mig alltid lika glad! (fula och opassande färger är min grej det.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 » Kent - Ensammast i Sverige Q: Are you listening to the best band in the world? A: Yes, yes I am. B: No, because im stupid. Okej, jag lovar, nästa gång ska jag inte tipsa om Kent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Arctic Monkeys - When the sun goes down Underbar att lyssna på på vägen till skolan. Gör mig alltid lika glad! (fula och opassande färger är min grej det.) Färgkombinationen var, imo, väldigt fin! Låten likaså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Smashing Pumpkins - Disarm Missade dom tyvärr i somras när dom spelade på cirkus, men i mars....då jävlar, Siamese Dream är riktigt bra platta, om ni inte lyssnat så mycket på Smashing Pumpkins innan så tycker jag ni ska kolla upp skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Radiohead - Subterranean Homesick Alien OK Computer är en fantastisk skiva. Jag vill till Roskilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) OK Computer är en fantastisk skiva. Jag vill till Roskilde. Jag är på om du betalar. ---- Led Zeppelin - Tangerine Led Zeppelin III är en helt underbar platta. Redigerad 3 december, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 TOOL THE POT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag är på om du betalar. Led Zeppelin III är en helt underbar platta. Axel betalar åt oss båda. Och nej, det är ju Physical Grafitti som gäller. Radiohead - Climbing Up the Walls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Axel betalar åt oss båda. Och nej, det är ju Physical Grafitti som gäller. Radiohead - Climbing Up the Walls Lätt! Kan göra en GTASajten-flagga och hänga vid vårt camp Sufjan Stevens - John Wayne Gacy Jr. Sjukt vacker låt, från den superba skivan Illinois! Lyssna, njut, älska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Säkert! - Ditt Kvarter. Tack för idag, Säkert!. Det var underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Detektivbyrån - Lyckans Undulat Live på Circus igår som förband till Säkert! Jag gillar't, såg dom arvika och där var det något mer drag. R2 verkade dock lite skeptisk till musiken. Men som sagt, jag gillar't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Band of Horses - Is There a Ghost When I lived alone, Is there a ghost in my house? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Live på Circus igår som förband till Säkert! Jag gillar't, såg dom arvika och där var det något mer drag. R2 verkade dock lite skeptisk till musiken. Men som sagt, jag gillar't. Jag gillade visst, bara det att musiken inte direkt gör sig så bra live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Happy Mondays - Rush Rush Klassiker från GTA III. En grymt skön version. RUSH RUSH FOR THE YAYO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Supertramp - Goodbye stranger Underbart band! Första skivan min bror fick var deras best of. Jag avundas honom, men här sitter jag med Dr.Bombay på samvetet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 prefabsproutgoodbyelucille#1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 The Sounds - Ego Då och då slicker jag fortfarande The Sounds och minns dom vackra festivalnätterna från i somras. Ack, o ack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts