n00dles Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Dropkick Murphys - The Legend of Finn MacCumhail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Radiohead - Sulk Från skivan The Bends. Tokbra. Roskilde-vibbar börjar rycka på alla möjliga konstiga ställen i kroppen. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 FaMiLjEn - HuVeDeT i SaNdEn Mmmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Through the eyes of the dead - Autumn tint of gold Descending from the night sky, a shimmering tint of gold. Masses of messengers sent for blood now come forth. Descending from the night sky, a shimmering tint of gold. A rain of bloody feathers, future has been foretold. Descending from the autumn sky, behold our faithful demise as they drift through godless lands raining fire upon all man, as they drift through godless lands, forever dying. Masses of messengers see now as horror unfolds. Bones are broken and lives are destroyed. Cities crumble beneath an autumn tint of gold. Demise of this land, demise of a land as I drift through Godless lands, forever dying Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 The Shins - A Comet Appears One hand on this wily comet, Take a drink just to give me some weight, Some uber-man I'd make, I'm barely a vapor They shone a chlorine light on, A host of individual sins, Let's carve my aging face off, Fetch us a knife, Start with my eyes, Down so the lines, Form a grimacing smile, Close your eyes to corral a virtue, Is this fooling anyone else? Never worked so long and hard, To cement a failure, We can blow on our thumbs and posture, But the lonely are such delicate things, The wind from a wasp could blow them, Into the sea, With stones on their feet, Lost to the light and the loving we need, Still to come, The worst part and you know it, There is a numbness, In your heart and it's growing, With burnt sage and a forest of bygones, I click my heels, Get the devils in line, A list of things I could lay the blame on, Might give me a way out, But with each turn, It stays front and center, Like a dart stuck square in your eye, Every post you can hitch your faith on, Is a pie in the sky, Chock full of lies, A tool we devise, To make sinking stones fly, And still to come, The worst part and you know it, There is a numbness, In your heart and it's growing. Denna låt är så fabulöst, makalöst, gräsligt jävla bra och betyder så gräsligt jävla mycket att det nästan faller en salthaltig tår från mitt öga. Älskar den, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Bloc Party - Cavaliers and Roundheads Var med på Hunting for Witches-singeln som spår nummer 2. Borde lätt varit med på albumet, hur bra som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Bloc Party - Cavaliers and Roundheads Var med på Hunting for Witches-singeln som spår nummer 2. Borde lätt varit med på albumet, hur bra som helst! Bra är den, men problemet är väl att den inte riktigt låter som låtarna på skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 The Wombats - Let's Dance to Joy Division Indierock från Liverpool. Jag lyssnade på en av deras EP's i somras, tyckte det lät ganska bra. Nu har de släppt en hel skiva, A Guide to Love, Loss & Desperation heter den. Inget revolutionerande, bara lite nytt, fräscht, brittiskt, rockigt, svängigt, som AngryAxel skulle ha sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 L.A. Symphony - Less Than Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Bra är den, men problemet är väl att den inte riktigt låter som låtarna på skivan? Jaha, jo, var nog så de tänkte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 The Wombats - Let's Dance to Joy Division Indierock från Liverpool. Jag lyssnade på en av deras EP's i somras, tyckte det lät ganska bra. Nu har de släppt en hel skiva, A Guide to Love, Loss & Desperation heter den. Inget revolutionerande, bara lite nytt, fräscht, brittiskt, rockigt, svängigt, som AngryAxel skulle ha sagt. Naw Tack för tipset, ska kollas in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Arctic Monkeys - No buses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Kent - Kallt Kaffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Requiem for a dream remix. Bästa låten i världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Paul Oakenfold - Starry Eyed Suprise Väldigt hippigt och rappigt. Men väldigt fräscht och glatt. Gillar det skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 2PM - Tetris. DreamHack. <3 Inte just den versionen som spelades, men den påminner mycket om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Milburn - What You Could've Won Det är med nöd och näppe jag lyckas motså frestelsen att lyssna på den; om jag gör det mycket mer kommer den att gå sönder! Tipsar däremot om den, ty det är en tokbra låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) The RocketSummer - Break It Out Underbart! Redigerad 3 december, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) ttttttttttttttttttttt - tttttttttttttttttttttttt från skivan tttttttttttttttttttttttttttttt. Bara en 20 minuter lång låt. Knäppt värre. Redigerad 3 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Milburn - What You Could've Won Det är med nöd och näppe jag lyckas motså frestelsen att lyssna på den; om jag gör det mycket mer kommer den att gå sönder! Tipsar däremot om den, ty det är en tokbra låt Min absoluta favoritlåt med dem, fy fasen vad jag älskar den! Underbar. Brukar lyssna på den när jag inte kan sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts