R2D2 Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Du är så flickig. Puss! Skit. Då är väl inte du intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Skit. Då är väl inte du intresserad? Jonathan Richman and the Modern Lovers - I'm Straight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 MidtownTheTragedyOfTheHumanCondition Instrumental, men vafan... Den är underbar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Reverend And The Makers - Bandits Band från Sheffield, släppte sitt debutalbum i september. Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Reverend And The Makers - Bandits Band från Sheffield, släppte sitt debutalbum i september. Bra! Även öppningspåret och till lika titelspåret State Of Things är grymt bra, nu vart jag sugen på att lyssna på plattan igen, Smashing Pumpkins får vänta. Blur - Tender har rullat i spelaren ett par gånger under kvällen, älskar gospelkören i låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 In Flames - World Of Promises Galet mysig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Kansas- Carry on Wayward son Underbar, *snyft*, Underbar GRATTIS Ditt första RIKTIGT bra inlägg Underbar låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Sitter och nötar Kent nu Tipsar väl om den jag lyssnar på för tillfället. Kent - En himmelsk drog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Säkert! - Någon Gång Måste Du Bli Själv Säkert! - Ditt Kvarter Finaste låten på 'Säkert'! Redigerad 1 december, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 The Joelz - Kör Så Jag Dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York Det blir inte mer julkänsla än såhär Världens bästa jullåt! Theyve got cars big as bars Theyve got rivers of gold But the wind goes right through you Its no place for the old When you first took my hand On a cold christmas eve You promised me Broadway was waiting for me ... Youre a bum Youre a punk Youre an old slut on junk Lying there almost dead on a drip in that bed You scumbag, you maggot You cheap lousy faggot Happy christmas your arse I pray God its our last Jag älskar mina vänner. Julradio och The Pogues Redigerad 1 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York JAG SKULLE JU! Du vet inte hur rätt du har. Har lyssnat på den under juletid så länge jag kan minnas, har skivan på LP. Synd att jag inte känner någon julkänsla på långa vägar än. ... and the boys at the NYPD choir were singing 'Galway Bay', and the bells are ringing out for Christmas Day. ------ The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 JAG SKULLE JU! Du vet inte hur rätt du har. Har lyssnat på den under juletid så länge jag kan minnas, har skivan på LP. Synd att jag inte känner någon julkänsla på långa vägar än. ... and the boys at the NYPD choir were singing 'Galway Bay', and the bells are ringing out for Christmas Day. ------ The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York Hehe, jag har skitmycket julkänsla. Igår satt vi uppe fem stycken och väntade på att Julradio skulle sätta igång, och jag drack julmust första gången för säsongen. Och åt lussebullar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Tool - 10,000 days Underbart @Tweak: Du har ett par olästa mail, ser jag Redigerad 1 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Måste tipsa om skivan Alive av Daft Punk från deras livespelningar i Japan. Sååå tung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Måste tipsa om skivan Alive av Daft Punk från deras livespelningar i Japan. Sååå tung! Men jag var först! --- Dagens tips ifrån mig blir lätt, | Muse - The Small Print | Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Måste tipsa om skivan Alive av Daft Punk från deras livespelningar i Japan. Sååå tung! Åja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 JAMES PRESSURE'S ON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Daft Punk - One More Time / Aerodynamic (Live Japan 2007) Så bra. Bara så jävla bra. Håll käften. Så jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 CK - På Rosa Moln På rosa moln svävar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts