DrStupid Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Varför, varför har jag aldrig lyssnat på den här låten tidigare? Underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Varför, varför har jag aldrig lyssnat på den här låten tidigare? Underbar! Hela skivan är superbäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 The Postal Service - Such Great Heights They will see us waving from such great Heights, 'come down now,' they'll say But everything looks perfect from far away, 'come down now,' but we'll stay.. Underbar! Det känns som man tipsat om allt, men men, nu i juletider då Underbar denna med =) Ron Sexsmith - Maybe This Christmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Underbar! Det känns som man tipsat om allt, men men, nu i juletider då Underbar denna med =) Ron Sexsmith - Maybe This Christmas The Raveonettes - Christmas Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 FountainsOfWayneHackensack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Danka lanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Kaiser Chiefs - Boxing Champ Simpel, snygg, skön och härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Kaiser Chiefs - Boxing Champ Simpel, snygg, skön och härlig. Kaiser Chiefs - Love is not a Competition (But I'm Winning) Yours Truly Angry Mob är ju tokbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Ett tips till Cyprez, framför allt: Te' - It Must Be Called "Intelligence" If People Stop When They Realize They Are Not Able to Become What They Are Wishing to Be. Japansk Post-Rock som faktiskt är hur bra som helst även om dom inte har fått den uppmärksamheten dom förtjänar. Låter väldigt mycket som ett nedtonat Explosions In The Sky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 The Beatles - With A Little Help From My Friends Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 The Beatles - When I'm Sixty-Four Tyckte den var läskig när jag var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Kul. Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Vad? Du har skojat sådär innan ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Du har skojat sådär innan ju. Jag är helt seriös. Gillar låten, försöker inte vara rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Jag är helt seriös. Gillar låten, försöker inte vara rolig Okej. Aja. Peter och vargen-historien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 The Strokes - You Only Live Once First Impressions Of Earth plattan är grymt underskattat, sure det kanske inte är deras bästa men väldigt skön är det i vilket fall som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Tycker faktiskt Strokes är väldigt överskattade. Kanske bara är jag... Cranes -Shining Road Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Tycker faktiskt Strokes är väldigt överskattade. Kanske bara är jag... Första är ett mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Tycker faktiskt Strokes är väldigt överskattade. Kanske bara är jag... Cranes -Shining Road The Strokes är skitbra, så slut hora dig. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Kaiser Chiefs - Boxing Champ Simpel, snygg, skön och härlig. Ja! Kaiser Chiefs - Love is not a Competition (But I'm Winning) Yours Truly Angry Mob är ju tokbra Ja! Kaiser Cheifs - Everything Is Average Nowadays Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts