tommy killer Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Duran Duran - Nite Runner Producerad av Timbaland, bra lugnt beat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 The Whitest Boy Alive - Borders. Den här skivan kommer ges ut igen detta år. Det gör att den kan komma med på min top10-2007-lista Sinnessjukt bra låt det här. Hans röst går inte att beskriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Midtown - Give It Up Vilken skön känsla som drar igenom kroppen när man lyssnar på den här låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 The Whitest Boy Alive - Borders. Hehe, kollade faktiskt upp den skivan när både du och P-C skrev den i Bästa skivorna?-tråden. Riktigt mysig, speciellt de två första spåren. ----- The Decemberists - Summersong Underbar. Speciellt i början, rakt på. Morsan tyckte om den här låten, så nu åkte jag på att bränna alla deras skivor åt henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Angels & Airwaves - Secret Crowds Den perfekta bakfyllelåten typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Milburn - Send in the Boys Peppepp! Tokigt bra, känner mig för att bege mig till någon smutsig pub i Nordirland, krossa en grön flaska Guinness mot bardisken, ropa "Aaaaarsenal!", och brawla vem som nu har mage nog att stå tillräckligt nära mig. GRR! ArgaAxel! Lodger - Ordinary Men Make Ordinary Music 'Le ordinaria, Les hombres de ordinaria..' Snubblade över Hi-Fi High Lights Down Low-skivan förra veckan och hittade alla gamla Lodger-klassiker. I Love Death, Doorsteps, Fickle etc. Sjukt bra skiva! Skaffa! Redigerad 17 november, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Fortsätter mitt ilske-tema, och det med... Kaiser Chiefs - The Angry Mob We are the angry mob We read the papers everyday We like who we like, we hate who we hate But we're also easily swayed GRRR!! Redigerad 17 november, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Fortsätter mitt ilske-tema, och det med... Kaiser Chiefs - The Angry Mob We are the angry mob We read the papers everyday We like who we like, we hate who we hate But we're also easily swayed GRRR!! Big 'effin woooord! Den var ju asbra. Rawr! WE ARE THE ANGRY MOB! WE READ THE PAPERS EVERYDAY! WE LIKE WHO WE LIKE AND WE HATE WHO WE HATE! BUT WE'RE ALSO EASILY SWAYED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Under Line's nya låt Ett okänt men riktigt bra melodiskt hardcore band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Dropkick Murphys - Fields of Athenry Dropkick Murphys - Walk away Dropkick Murphys - World Full of Hate Dropkick Murphys - Time to Go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Death From Above 1979 - Dead Womb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jag har köpt en vinylspelare och min livs första LP! Beirut - La Banlieu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Nu ska jag dra till med en riktigt alternativ och vågad lördagsfräckis... ...Oasis - Wonderwall ! Närå. ------------------- The Hives - Hate To Say I Told You So Från en gammal platta men fortfarande rätt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Nu ska jag dra till med en riktigt alternativ och vågad lördagsfräckis... ...Oasis - Wonderwall ! Närå. ------------------- The Hives - Hate To Say I Told You So Från en gammal platta men fortfarande rätt skön. Det där var lite småroligt. På ett motsägelsefullt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Det där var lite småroligt. På ett motsägelsefullt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Maskinen - Alla som inte dansar (är väldtäktsmän) Fyfan va bäst festlåt!! Länk till refrängen. Redigerad 17 november, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 The Beatles - Sgt. Pepper's lonely hearts club band Helt plötsligt förstår jag varför albumet med samma namn rankas som världens bästa av vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Dropkick Murphys - Buried Alive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Iggy Pop and the Stooges- Search and destroy Tidig 70-tals rock. Vad kan man säga, njutning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Sahara Hotnights - Alright Alright http://youtube.com/watch?v=6XfQroGTvV0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts