iweX Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion Tjejen som sjunger har extremt härlig röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 THE KILLERS - MR BRIGHTSIDE Höhö. Skämt åsido. Sigur Ros - Salka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 THE KILLERS - MR BRIGHTSIDE Höhö. Skämt åsido. Sigur Ros - SalkaSigur Rós är så underbart underbara. TIPSAROMVON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion Tjejen som sjunger har extremt härlig röst! Håller med älskar denna New York-trio. Fever To Tell plattan med öppningsspåret Rich är toktung. Från dom till något helt annat. Led Zeppelin - Bring It On Home Robert Plants munspel i början är så underbart så man får gåshud, Jimmy Page gitarrspel är på topp, kan det bli bättre? en av deras absolut bästa låtar. Står förövrigt fortfarande på listan över att få biljetter till giget på O2 arena i London, men jag kämpar säkert mot 1 miljon andra så jag förväntar mig inget...tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion Tjejen som sjunger har extremt härlig röst! Karen O! Kickar arsle. Anyway; INTERPOL - NEXT EXIT Öppningsspåret från den tokbraiga plattan Turn on the Bright Lights. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 The Proclaimers - I'm Gonna Be Introt från High Chaparall, letat länge efter den <3 Förutom att sångaren är så otroligt ful, så är den sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Pink Floyd - On the Turning Away David Gilmour is God. He probably knows everything, and IS the meaning of life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Emmure - When keeping it real goes wrong I hope this is a passing phase. There is no future where I stand here with you. This is the end. No longer will you hear my voice. So long, goodbye. And don't you think for a second.. ..you'll see my face again. I killed hope, but you buried it. This is a promise, I will not let you back in my life. This is a promise I keep to myself. Only time will tell, how long you'll keep your legs closed. I give that bitch another week, before she's on her knees again with one of my friends. And I tried my best to fogive and forget you. Won't you be my bride? (Another day)? Redigerad 15 november, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Gerry Rafferty - Baker Street Mm, jazz. Mm, pretto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Från dom till något helt annat. Led Zeppelin - Bring It On Home Robert Plants munspel i början är så underbart så man får gåshud, Jimmy Page gitarrspel är på topp, kan det bli bättre? en av deras absolut bästa låtar. Står förövrigt fortfarande på listan över att få biljetter till giget på O2 arena i London, men jag kämpar säkert mot 1 miljon andra så jag förväntar mig inget...tyvärr. Den är grym rakt igenom, den näst bästa på "den andra" och detta gör den möjligtvis till deras näst bästa låt dom någonsin gjort, eller kanske tredjeplats, eller fjärde. Nevermind. The Hives - Theme From... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 The Wannadies - Lee Remick Har för mig att någon tipsade om den här nyligen, men hittar inte inlägget. Hursomhelst, underbar låt av ett underbart baaaaaaaaaand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Sex Pistols- Anarchy in the U.K Crüe har ju också gjort en version, men originalet knäcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) Kalle Baah - Natural Baby 9:e låten på Baahs underbara skiva Natural, har ni aldrig hört Kalle Baah så har ni fan inte hört Reggae. Älskar det lugna introt som sedan brusas upp när trumpeterna slår in. Låten går helt enkelt inte att bara sitta tyst till, jag skrålar med varje gång den dyker upp i spelningslistan! Don't you realize, don't you realize She got something in her eyes, that make you feel okey! Redigerad 15 november, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Brainpool - We Aim To Please http://www.last.fm/music/Brainpool/_/We+aim+to+please http://www.last.fm/music/Brainpool/_/We+aim+to+please http://www.last.fm/music/Brainpool/_/We+aim+to+please Lyssna! Hela låten till ert förfogande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 A black rose burial - When light no longer emits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 James - Falling Down Den senare plattan är förvånansvärt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Två tips från samma artist! PEPP!! Junior Senior - Can I Get Get Get Junior Senior - Move Your Feet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Wired In May En kompis band, riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Kent - Gummiband För att jag ska se dom imorgon kväll. Och bootlega hela kalaset, hä-hä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Milburn - Send in the Boys Peppepp! Tokigt bra, känner mig för att bege mig till någon smutsig pub i Nordirland, krossa en grön flaska Guinness mot bardisken, ropa "Aaaaarsenal!", och brawla vem som nu har mage nog att stå tillräckligt nära mig. GRR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts