Adriian Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 In Flames - Evil In A Closet En av mina absoluta favoritlåtar genom tiderna. Hörde den för första gången i våras och jag har seriöst aldrig varit det minsta trött på den. Väldigt djup och bra text. We were one in words You finished my sentence I can never attract tomorrow It pushes me aside I sink in waters deep Your presence kept me floating Far from depths where secrets lie Maybe in another lifetime I could be the first you meet I once read a poem Held my breath But that moment's gone First time I felt life somewhat hurts I need an option, a reason and some hope Yell at me, I want to be your light that shines But my ground is shaking and I might fall I wish that I could say... I wish that I could be your evil in a closet Det vore ett brott att inte lyssna på den, så gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Chris Brown - Nice (remix) Vem som e med på den vet jag ej, någon ny rappare, känner ej igen han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Guns N' Roses - Buick MacKane (Big Dumb Sex) Hela albumet fungerar utmärkt, alltid. Kanske den skönaste på albumet, kanske. Hursomhelst så är den fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Sonic Syndicate - Enclave ska jag nu somna till! God natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 PREFAB SPROUT - THE SOUND OF CRYING Jag älskar Prefab Sprout. Det här är ett singelköp. Den är fin. Jag vill äga allt de gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 The Killers - Move Away Den bästa låten från "nya" skivan som är fylld med B-sidor och outgivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 As i lay dying - Morning waits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 KMFDM - These Boots Are Made For Walking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jackson C Frank - Dialogue Ni som sett Daft Punks Electroma känner igen den härifrån: http://youtube.com/watch?v=R_93XGd5nFo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Monster Magnet - Wall Of Fire Sitter just nu och lyssnar på Monster Magnets nya platta 4-Way Diablo och måste säga att jag gillar det jag hör, riktigt tung skiva, lite Powertrip vibbar över den. Skulle sett dom när dom skulle kommit för 2-3 år sedan, men då fick Dave Wyndorf ett återfall av sitt heroinmissbruk och la in sig på rehab istället, hoppas dom kommer snart, dom blir ju inte yngre precis, 50+ på dom snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 The Libertines- What Katie Did The Libertines är riktigt sköna. Gillar bandet väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 »In Flames - Pallar Anders Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 The Killers - Tranquilize Oh, bästa låten från nya! Kändes mäktig, och det var kul att höra Lous röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 The Killers - Tranquilize Oh, bästa låten från nya! Kändes mäktig, och det var kul att höra Lous röst. Den är Grym . The Killers - Sam'sTown (Abbey Road Version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) The Killers Mr. Brightside (Jacques Lucont's Thin White Duke Remix) Den får en verkligen att sakna tiden då man precis hade börjat lyssna på The Killers. Klangen i melodin kan man dö för. Redigerad 14 november, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) Kalle Baah - Carry Me 4:e låten på Baahs underbara skiva Natural, har ni aldrig hört Kalle Baah så har ni fan inte hört Reggae. Älskar när pianot drar igång efter refrängerna. ÄLSK! Att jag älskar kanske ni också ser på min Last.FM där Kalle Baah ligger i toppen. Redigerad 14 november, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) Rage Against the Machine - I'm Housin' Min favorit med RATM för tillfället, men då den är på Renegades-plattan så gissar jag att det är en cover. Så, vem/vilka har gjort orginalet? Redigerad 14 november, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Rage Against the Machine - I'm Housin' Min favorit med RATM för tillfället, men då den är på Renegades-plattan så gissar jag att det är en cover. Så, vem/vilka har gjort orginalet? Kan vara Jungle Brothers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 The Hives - Closed for the Season Deras bästa någonsin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 The Decemberists - Yankee Bayonet (I Will Be Home Then) Jag har inte lyssnat på The Crane Wife-skivan tidigare. Jag har missat något, tror fan det är deras bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts