kicken Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 The Used - Let it Bleed En ny favorit för mig av The Used. Haha, märkte heller inte den förän jag haft albumet i runt 2 månader. Sedan så hittade jag den och den är hur skön som helst The Sounds - Rock N Roll En ny favoritlåt! Fantastisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Fortfarande James som gäller.. ONE OF THE THREE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 The Mars Volta - Vermicide. JA! TMV är asbra, speciellt första skivan. Kommer nytt i januari också. ----- Led Zeppelin - Trampled Under Foot Vill på konsert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Poets of the fall - Carnival of rust och Locking up the sun (samma band) är två helt underbara låtar, lyssna på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Arctic Monkeys - Mardy Bum God morgon! Sjukt vad bra humör man kan bli på av en låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Adam Tensta - My Cool, riktigt bra låt! http://www.youtube.com/watch?v=rMTB_LJKIh4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Through the eyes of the dead - Malice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Adam Tensta - My Cool, riktigt bra låt! http://www.youtube.com/watch?v=rMTB_LJKIh4 Tipsar om samma. Hörde den på MTV. Riktigt härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Art Brut - Moving To L.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Thin Lizzy - The Boys are Back in Town Underbar låt, underbart band. Lite sönderspelad kanske men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 (redigerad) James - Sometimes "Sometimes, when I look deep in your eyes, I swear I can see your soul..." Så äckligt jävla bra att jag får ont i magen. Redigerad 12 november, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 The Velvet Underground - Heroin I don't know just where I'm going But I'm gonna try for the kingdom, if I can 'Cause it makes me feel like I'm a man When I put a spike into my vein And I'll tell ya, things aren't quite the same When I'm rushing on my run And I feel just like Jesus' son And I guess that I just don't know And I guess that I just don't know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Spoon - The Underdog. Spoon är genier. Helt underbara. Måste säga att Ga Ga Ga Ga Ga hamnar långt upp på min top-10-2007-lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Adam Tensta - My Cool, riktigt bra låt! http://www.youtube.com/watch?v=rMTB_LJKIh4 Tipsar om samma. Hörde den på MTV. Riktigt härlig. Instämmer, har lyssnat ganska flitigt i två dagar nu och jag gilalr den skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 In Flames - Abnegation Längtar efter nya albumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 The Raconteurs - Steady, As She Goes Hej, här är jag 1½ år sen. : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 The Killers - Sam's Town (Abbey Road Version) Sawdust kommer idag? Har redan alla där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) HAPPYMONDAYS ANGELS& WHORES HAPPYMONDAYS Redigerad 13 november, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Kent - Järnspöken <3 Dom brände ner grönan och skolan står där ensam nu Cykelställen står tomma än, trots att loven är slut Dom fäller kastanjeträden i allén framför skolgården Och jag rör mig tyst hör inte hemma här, jag är vålnaden Jag vet inte varför, men kanske är det därför jag minns det så väl Dina stora ögon, dina bruna händer, dina vassa knän Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma Dom gräver i parken och frosten i marken ,blir ett försvar Och vid hörnet av kyrkan där järnvägen går, har dom spärrat av Någon ligger i gräset, med frostiga kläder, så stilla och vit Och blåljusen blinkar, tänk vad man kan göra med en liten kniv Och jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit Det var väl något vi gjorde, något vi sa här som förändrade mitt liv Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar Var det dig jag såg Dig jag svor att aldrig glömma Var det dig jag såg som ett spöke från döda drömmar Var det dig jag såg Har jag äntligen lyckats glömma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 In Flames - Abnegation Längtar efter nya albumet! Du är inte ensam om det! In Flames - Ordinary Story !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts