KvaddadPadda Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag gillade Bloc Partys nya. Fast inte nära Silent Alarm och bästa från A Weekend In The City, som också är underbart. Tror resten kommer vara bättre på nya. De levererar Bara jag som tycker de är smått tråkiga? Silent Alarm var överlag en bra skiva, men inte mer än så. Nya var väl... sådär. ---- Led Zeppelin - When the Levee Breaks Förbaskat bra låt från deras bästa skiva, eller hur Stoopid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) Jag gillade Bloc Partys nya. Fast inte nära Silent Alarm och bästa från A Weekend In The City, som också är underbart. Tror resten kommer vara bättre på nya. De levererar Först tyckte jag att den var jättebra, sen tyckte jag att den bara lät som en remix. Nu är jag helt fast D: --- Har mest lyssnat på James idag. Tipsar om ännu en låt. Sometimes. Redigerad 10 november, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Nirvana - Lounge Act Fick ett nostalgi infall så här på kvällskvisten, var ett bra tag sedan jag lyssnade igenom Nirvana, och dom är fortfarande grymt jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Wumpscut - Mortal Highway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Led Zeppelin - When the Levee Breaks Förbaskat bra låt från deras bästa skiva, eller hur Stoopid? Förbaskat bra låt men bästa skiva? Njaaa. Både Physical Graffiti och Houses of the Holy är bättre Fast IV är ju en klassiker, onekligen. --- Led Zeppelin - Bron-yr-aur stomp En av mina personliga favoriter bland Zeppelin-låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Pink Floyd - The Dogs Of War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Led Zeppelin - When the Levee Breaks Förbaskat bra låt från deras bästa skiva, eller hur Stoopid? Enda Zeppelin-låten jag gillar, haha. Republica - Ready To Go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Razorlight - Don't Go Back To Dalston Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) The Rocket Summmer - Waiting Redigerad 10 november, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Lil' Scrappy - Touching Everything (feat. Young Joc) http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Redigerad 10 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Johnny rebel - Nothing but niggers Blir seriöst äcklad. Milburn - Send in the Boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Blir seriöst äcklad. Milburn - Send in the Boys I Dated a Nigger... --- David Bowie - Moonage Daydream Redigerad 10 november, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Jacques Dutronc - Les cactus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Razorlight - Up All Night Razorlight är ett av mina absoluta favoritband för tillfället! De gör fantastisk musik. Så jag passar på att tipsa om hela detta fantastiska album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Poison- Nothing but a good time Nej nu skiter jag i vad folk säger, glamrock kommer alltid att vara den bästa musikstilen enligt mig. Allt tjat om att "80-talet är över" och "Men börja lyssna på populärmusik istället" är jag så jävla trött på vid det här laget. Jag är glad över att glamrocken börjar komma på nytt med band som Crash Dïet och Loud n Nasty. Dags att köpa hårspray och latexbrallor igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Bara jag som tycker de är smått tråkiga? Silent Alarm var överlag en bra skiva, men inte mer än så. Nya var väl... sådär. Förhoppningsvis är du ensam. De är alldeles, alldeles underbara och bland de tre bästa banden jag vet. Silent Alarm går knappt att toppa i albumväg, tvåan var klockren den med. Både musiken, och texterna!! är genialiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Förhoppningsvis är du ensam. De är alldeles, alldeles underbara och bland de tre bästa banden jag vet. Silent Alarm går knappt att toppa i albumväg, tvåan var klockren den med. Både musiken, och texterna!! är genialiska. Men hans röst. The Killers - All the Pretty Faces Jag skulle ju inte skaffa ny musik under november, men jag föll för trycket. Nya b-sido-samlingen åkte in nu, låter bra hittils. Den här låten har säkert alla The Killers-nördar redan hört, finns på WYWY-singeln. Bra hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Men hans röst. Lyssna på början av Song For Clay. Rösten där är helt underbar ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Sonic Syndicate - All About Us En cover, men ack så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Lost Prophets - Everyday Combat Bar Fight, week night You don't look right, poor mite, no bite Wake up, first light This is what we live and what we see... Dance club, strip light Get drunk, no sight, watch it ignite Live it up tonight Nobody really cares, but it's not for me... So raise your glass my son We're telling everyone Living in everyday combat Day to day commuter riot Shot down, Dancing in the DMZ (And we) Walk on, streets on fire Caged in with razor wire Shot down, living in the DMZ Living in the DMZ Times up, let's go, all that we know Release tension, you're my hero After dark, terror in the town high street And I know you can't stop full throttle Get involved mate, broken bottle (Invasion) Panic on the cold concrete So raise your glass my son We're telling everyone... Living in everyday combat Day to day, commuter riot Shot down, shot down, dancing in the DMZ (And we) Walk on, streets on fire Caged in with razor wire Shot down, living in the DMZ Living in the DMZ Living in the DMX Living in the DMX Right... Yeah... Let's go Living in everyday combat Day to day, commuter riot Shot down, dancing in the DMZ (And we) Walk on, streets on fire Caged in with razor wire Shot down, living in the DMZ Living in the DMZ Oh yeah, oh yeah Living in the DMZ Oh right, oh yeah Living in the DMZ Don't think you're safe 'cause it's not over... [x16] Redigerad 10 november, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts