Adriian Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Måste bara tipsa om en låt som jag hörde på Virgin Megastore i London. Man får tacka Track ID. Ash - Meltdown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud! Riktigt, riktigt skön låt. Jag gillar 100 Million och The Things skarpt med! Ska lyssna lite ordentligare imorgon. Tack för tipset hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Gorillaz - 5/4. Gorillaz - 19/2000 Gammal klassiker, nästan bättre nu än då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare) Tänkte precis tipsa om den när jag öppnade tråden så tipsar du din fuling om den. Tool - Rosetta Stoned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Lajnux: 19-2000 är riktigt bra med.men 5/4 slår den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) TooL - JAMBI Men lol. Redigerad 6 november, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Tänkte precis tipsa om den när jag öppnade tråden så tipsar du din fuling om den. Tool - Rosetta Stoned Kolla sista posten på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Kolla sista posten på förra sidan. Han kanske gillar den ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Blondie - Heart of Glass Fittcp och småkass - whatever!? Tidlös och otroligt skön, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Clutch- Burning Beard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Han kanske gillar den ändå. Jo, men jag var före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Cold War Kids - Tell Me in the Morning Lite blues-inspirerad indie, hela skivan är rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Motörhead- Dogs of War Röj! Motörhead- Born to raise hell Rock n roll! Redigerad 6 november, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 The John Butler Trio - Daniella Tre män. En kontrabas. En gitarr. Ett trumset. Beatbox genom hela låten. Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Dropkick Murphys - Far Away Coast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Kent - 747 Bara för att Jacker gjorde öronorgasmtråden så var jag tvungen att lyssna på denna skönhet igen. Texten, musiken, basen, låten - Underbart! Finns ingen bättre svensk låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) The Jimi Hendrix Experience - Voodoo Chile 15 minuter pure Psychedelic rock, Ohhh Yeah! *Bhaaa* Redigerad 6 november, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 The Wannadies - You And Me Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 The Wannadies - You And Me Song Sammanträffande. Lyssnade på den i bilen idag. Skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts