Tweak Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Jag kan garantera att resten med Audio Bullys också är riktigt tungt, Snake tröttnar jag aldrig på och hela plattan Ego War är riktigt bra. Skaffar imorgon Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Kate Nash - Mariella. Hur kan jag ha missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Audio Bullys!!!! Min bästa kompis i femman, i och för sig fortfarande min kompis så vet inte varför jag skrev såm hans pappa lyssnade på dem och vi började gylla We Don't Care. Riktigt skön! Är resten bra också? länk http://youtube.com/watch?v=lu4rUYI5N7U Coolt att någons pappa lyssnar på dom. Enligt mig är Snake och Face In A Cloud överlägset bäst. Snake (ignorera de 15 första sekunderna, de är inte med i låten): http://youtube.com/watch?v=w_HJesr6kT0 Face In A Cloud: http://youtube.com/watch?v=LQMB-q7V8NU Audio Bullys släpper för övrigt nytt snart. Längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Åh, någon som lyssnar på Gorillaz (iaf någon låt av dom). Sköna låtar har dom iaf. Ingenting är lik dom imo. Jag har lyssnat mycket på dem sedan Demon Days kom ut och innan det också. Stort fan. Bara inte tipsat om det. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) De La Soul - Oooh (ft. Redman) A Tribe Called Quest - Baby Phife's Return Redigerad 5 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Paul McCartney - Ever Present Past Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Cornelis Vreeswijk - Ballad Om En Gammal Knarkare Då ljöd en röst från himmelen så klar och så ren: "Låt alla era skenkänslor fara! Ty denna vackra prins han gav bort allt vackert sken därför skall han evinnerligen vara!" Man trodde ju Gud fader här i vår stad ej skulle bli tillstädes. Trodde du ja! Men femti gamla knarkare som han stod i en rad och stampade och skrek: "Halleluja!" Har börjat fastna lite för Cornelis. Härlig gubbe på många vis. Redigerad 5 november, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels). Om cirka 7 timmar går dom här killarna och tjejerna upp på Annexets scen. Jag är självklart där Oj oj, vad underbart det ska bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Angels & Airwaves - Sirens Skönaste introt och låten ö.v.h på nya! Redigerad 5 november, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Angels & Airwaves - Sirens Skönaste introt och låten ö.v.h på nya! Japp, grymt bra! Gillar Secret Crowds också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Death In Vegas - Dirge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 My Favourite Moonboots - PLL Dom var trevliga i somras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Tidfall - Nucleus http://www.tidfall.net/inc/getfile.asp?Art...=audio/x-ms-wma Lite Black Metal över bandet, blir jag mobbad nu? Redigerad 5 november, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Lyssnade på dem när de var populära. Fick återinfall idag. Gillar du gorillaz bör du lyssna på Audio Bullys. Ska ses över! Demon Days-skivan är stört bra. Jag har lyssnat mycket på dem sedan Demon Days kom ut och innan det också. Stort fan. Bara inte tipsat om det. : D Blir helt varm inombords när jag hör att det faktiskt finns folk här som gillar deras musik. Blev riktigt förvånad över det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Audio Bullys!!!! Min bästa kompis i femman, i och för sig fortfarande min kompis så vet inte varför jag skrev såm hans pappa lyssnade på dem och vi började gylla We Don't Care. Riktigt skön! Är resten bra också? länk http://youtube.com/watch?v=lu4rUYI5N7U Ja den där godingen! Störtskön video med. Jag ska ta och kolla in lite fler låtar med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Ja den där godingen! Störtskön video med. Jag ska ta och kolla in lite fler låtar med dem. PM eller msn om du hittar någon bra affär, på internet eller irl. Jag är dålig Tack Kebab! Har Ego War nu, bara lyssnat på första spåret hittills, Snake. Svinbra, riktigt tungt! Redigerad 5 november, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 PM eller msn om du hittar någon bra affär, på internet eller irl. Jag är dålig Tack Kebab! Har Ego War nu, bara lyssnat på första spåret hittills, Snake. Svinbra, riktigt tungt! Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud!Face In A Cloud! Meh, den är nummer 7 ju. Tar det i ordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Tool - Rosetta Stoned Fy h*lvete va bra! 10 to 2 AM, X, Yogi DMT, and a box of Krispy Kremes, in my "need to know" pose, just outside of Area 51 Contemplating the whole "chosen people" thingy when a flaming stealth banana split the sky like one would hope but never really expect to see in a place like this. Cutting right angle donuts on a dime and stopping right at my Birkenstocks, and me yelping... Holy f**king shit! Then the X-Files being, Looking like some kind of blue-green Jackie Chan with Isabella Rossellini lips, and breath that reeked of vanilla Chig Champa Did a slow-mo Matrix descent Outta the butt end of the banana vessel And hovered above my bug-eyes, my gaping jaw, and my sweaty L. Ron Hubbard upper lip, and all I could think was: "I hope Uncle Martin here doesn't notice that I pissed my f**kin' pants." So light in his way, Like an apparition, (that) He had me crying out, "F**k me It's gotta be the Deadhead Chemistry The blotter got (right) on top of me Got me seein' E-motherf**kin'-T!" And after calming me down with some orange slices and some fetal spooning, E.T. revealed to me his singular purpose. He said, "You are the Chosen One, the One who will deliver the message. A message of hope for those who choose to hear it and a warning for those who do not." Me. The Chosen One? They chose me!!! And I didn't even graduate from f**kin' high school. You'd better... You'd better... You'd better... You'd better listen. Then he looked right through me With somniferous almond eyes Don't even know what that means Must remember to write it down This is so real Like the time Dave floated away See, my heart is pounding 'Cause this shit never happens to me I can't breathe right now! It was so real, Like I woke up in Wonderland. All sorta terrifying I don't wanna be all alone While I tell this story. And can anyone tell me why Y'all sound like Peanuts parents? Will I ever be coming down? This is so real Finally, it's my lucky day See, my heart is racing 'Cause this shit never happens to me I can't breathe right now! You believe me, don't you? Please believe what I've just said! See the Dead ain't touring And this wasn't all in my head. See, they took me by the hand And invited me right in. Then they showed me something I don't even know where to begin. Strapped down (to) my bed Feet cold (and) eyes red I'm out of my head Am I alive? Am I dead? Can't remember what they said God damn, shit the bed. Hey ... Overwhelmed as one would be, placed in my position. Such a heavy burden now to be the One Born to bear and bring to all the details of our ending, To write it down for all the world to see. But I forgot my pen Shit the bed again ... Typical. Strapped down (to) my bed Feet cold and eyes red I'm out of my head Am I alive? Am I dead? Sunkist and Sudafed * Gyroscopes and infrared Won't help, I'm brain dead Can't remember what they said God damn, shit the bed I can't remember what they said to me Can't remember what they said to make me out to be a hero Can't remember what they said Bob help me! Can't remember what they said (We) don't know, (and we) won't know (x12) God damn, shit the bed! Och så får man ju inte glömma att lyssna på Vicarious heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Scissor Sisters - Take your mama out Do it! Take your mama out all night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts