R2D2 Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Monkey Swallows The Universe - Gravestones. Jättebra Sheffield-band som man fick se på Musikbyråns special om just Sheffield. Går att lyssna lite på deras Myspace även om bästa låtarna tyvärr inte finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Arctic Monkeys - Leave Before the Lights Come on Oh, bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Stone Roses - Heart of the Staves GARAGE FLOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Take That - Rule The World Låten från filmen Stardust. Så jävla mysig så det inte är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Bedwetters - A Dramatic Letter To Consience Hörde den på MTV EMA i förrgår (?) där dom vann något och tyckte låten var rätt bra - Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Monkey Swallows The Universe - Gravestones. Jättebra Sheffield-band som man fick se på Musikbyråns special om just Sheffield. Går att lyssna lite på deras Myspace även om bästa låtarna tyvärr inte finns där. Oh, bra tips! En liten del av mig önskar att jag fötts som kvinna, för att kunna sjunga sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Korsakoff - My Empty Bottle Korsakoff - Powerrave Två av dom bästa låtarna någonsin! Älskar dom så mycket, fortfarande efter 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Soilwork - Breeding Thorns Soilwork - Sick Heart River Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 De-Phazz - Heartfixer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Soilwork - Breaking me Down Har hört den här låten många gånger förut, men aldrig kunnat placera vilken grupp som spelar den. Blev ganska paff när jag kom fram till att det var gamla hederliga Soil (Ja, det finns ett band som heter Soil, utan "worket") som bl.a gjort en halvtaskig cover på Ram Jams gamla dänga Black Betty. Älskar sångaren speciellt i den här låten! Redigerad 4 november, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) The Smiths - This Charming Man Kan inte annat än att bryta ut i dans när introt spelas! Hel-bra. Redigerad 4 november, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Creedence Clearwater Revival - Cotton Fields Hade inte en aning om att CCR gjort den här låten. Nu får jag Trazan & Banarne flashbacks. "I det gamla brödfruktsträdets gren" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Toki Hotel - Moonsoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Toki Hotel - Moonsoon Först Enrique Rodriguez och nu det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Först Enrique Rodriguez och nu det här? Till mitt försvar säger jag att jag har konstig musikstil. Jag tycker längre inte om Do You Know-låten ens. Den var bara tjatig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Cansei de Ser Sexy - Let's Make Love And Listen To Death From Above Let's make love... and listen to Death From Above! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Flogging Molly - The Seven Deadly Sins Bra skit. typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Soilwork - Breaking me Down Har hört den här låten många gånger förut, men aldrig kunnat placera vilken grupp som spelar den. Blev ganska paff när jag kom fram till att det var gamla hederliga Soil (Ja, det finns ett band som heter Soil, utan "worket") som bl.a gjort en halvtaskig cover på Ram Jams gamla dänga Black Betty. Älskar sångaren speciellt i den här låten! Skitbra låt! (Skön att träna till också ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Cansei de Ser Sexy - Let's Make Love And Listen To Death From Above Let's make love... and listen to Death From Above! GAAAH SANSLÖS KÄRLEK TILL CANSEI DE SER SEXIIIIIIIIIII! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) GAAAH SANSLÖS KÄRLEK TILL CANSEI DE SER SEXIIIIIIIIIII!MUSIC IS MY BOYFRIEND. --- bRAKES - iF i sHOULD dIE tONIGHT Redigerad 4 november, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts