Kebab Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Gäddan & Braxen - Lilla kaskelottbarn Trallig bitpop när den är som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Gäddan & Braxen - Lilla kaskelottbarn Trallig bitpop när den är som bäst. Värsta lyckopillret ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Through the eyes of the Dead - Two inches away from a main artery Finns ingen bättre låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Värsta lyckopillret ju! Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Oasis - Don't Look Back In Anger (Live at City of Manchester Stadium '05) YouTube. En av världens bästa låtar någonsin i grym live-tappning. Finns på Lord Don't Slow Me Down-singeln om någon blev Oasis-kåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Oasis - Don't Look Back In Anger (Live at City of Manchester Stadium '05) YouTube. En av världens bästa låtar någonsin i grym live-tappning. Finns på Lord Don't Slow Me Down-singeln om någon blev Oasis-kåt. Första låten jag gillade med dem Deras bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Gäddan & Braxen - Lilla kaskelottbarn Trallig bitpop när den är som bäst. G&B! T; Super Multifaros - Meet Me Lewsna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) G&B! T; Super Multifaros - Meet Me Lewsna! Yaaaay! En till schön melodi Edit: Påminner mig lite om musiken i Pokémon på Gameboy! Redigerad 2 november, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Oasis - Don't Look Back In Anger (Live at City of Manchester Stadium '05) YouTube. En av världens bästa låtar någonsin i grym live-tappning. Finns på Lord Don't Slow Me Down-singeln om någon blev Oasis-kåt. Gräsligt bra. Bloc Party - Little Thoughts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Greedy Invalid - Ressurection of Mine Depparlåt på hög nivå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Linkin Park - Wish (NIN Cover) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Gräsligt bra. Bloc Party - Little Thoughts That's right, pussluder. ...Ja, pussluder. HAPPY MONDAYS - GOD'S COP (SÅDETSÅ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Isreal feat. Lil Jon - Crazy Beatet liknar Yeah med Usher, härlig club låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Depeche Mode - Shake The Disease Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Robert Plant/Alison Krauss - Through the Morning, Thorugh the Night Grymt skön låt, grymt skön platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Minnena Kvar Låt från en film i 4 delar kallad Kniven i hjärtat. Den stämmer in på mitt liv 2005-2006 så sjukt mycket så det inte är sant. Måste höras! - Länk - Vad fan hände? Hur gick det till? Resan gick alldeles för snabbt och nu står vi ju still, åå Några har dratt andra stannade kvar Tänk er min vän, Han försvann i en grav Men nu när mörkret faller i en dyster stund Det är inget skratt och snack Här är det tyst och lugnt Men då var allting lätt i våra mjuka år Nu är jag hård och grå och full av djupa sår För... Det blåser kallt i en tveksam stad Som är full av folk som vet ej vad Men efter allt så är jag ensam kvar Har bara minnena av våra feta dar För... Det blåser kallt i en tveksam stad Som är full av folk som vet ej vad Men efter allt så är jag ensam kvar Har bara minnena av våra feta dar För vi skulle ju erövra världen tillsammans Men värst vad tiden gör att våra öden förvandlas Det var här vi brukade mötas och samlas Prata om vägar att vandra Om att söka något annat Det gör mig förbannad Men tiden är inte nåt vi kan stanna Skruva tillbaka O Herre Gud vad jag saknar De goda tiderna Allt det bra, det dåliga. Men livet är som betongen här Staplad i våningar För... Det blåser kallt i en tveksam stad Som är full av folk som vet ej vad Men efter allt så är jag ensam kvar Har bara minnena av våra feta dar För... Det blåser kallt i en tveksam stad Som är full av folk som vet ej vad Men efter allt så är jag ensam kvar Har bara minnena av våra feta dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 DEPECHEMODESTRIPPED DEPECHEMODESTRIPPED DEPECHEMODESTRIPPED DEPECHEMODESTRIPPED DEPECHEMODESTRIPPED DEPECHEMODESTRIPPED DEPECHEMODESTRIPPED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag måste tipsa alla er som inte hört den, om Martin Stenmarcks låt "Nästa Dans". Tyck vad fan ni vill, men själv tycker jag att den är sjukt vacker och känsloladdad. Det är en låt tillägnad till hans bortgångna mor. Martin Stenmarck i övrigt tycker jag är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Springfactory - No More Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 The Black Keys - Stack Shot Billy Grym bluesrock i White Stripes-anda. Första gången jag lyssnar på dem, garanterat inte sista. YouTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts