Pico Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Blur's tidiga skivor är sååå mycket bättre än de senare. Denna låt är den första man möts av om man drar på Modern Life Is Rubbish. MLIR är det bästa som finns, men jag hoppas att du inte inkluderar Leisure där. Den är väl inget att ha? Echobelly - Car Fiction Edit: P-C; fin. Redigerad 31 oktober, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 New Young Pony Club - The Get Go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 ... men jag hoppas att du inte inkluderar Leisure där. Den är väl inget att ha? Ärligt talat: Den har jag inte lyssnat på. Nu ska jag fortsätta med lite okändare (?) britpop. Jag var hos syster ihelg, och jag lånade med mig lite skivor, bl.a. The Cure och The Streets. Hon insisterade på att jag skulle ta Elastica - Elastica också. Jag kände igen namnet men kunde inte placera det. Rippade skivan och nu känner jag igen delar av den. Mycket bra! Ett av skivans bästa spår är... Elastica - Waking Up ... så det blir mitt sista oktober-tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Art Brut - Nag Nag Nag Nag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 White Lion - When The Children Cry Sjuuuukt bra låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 The Killers - A Great Big Sled I wanna wish you merry christmas Ho HO HO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Nine Inch Nails - Capital G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Billie The Vision & The Dancers - One More Full Length Record. Herregud vad bra det var igår. Helt otroligt. Band Of Horses - Island On The Coast. Bandet med sämsta namnet någonsin är tillbaka med ny skiva. Den är faktiskt hur bra som helst. Hans röst är oemotståndlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 The Charlatans - Watching You Hej. Jag älskar Charlatans. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Billie The Vision & The Dancers - One More Full Length Record. Herregud vad bra det var igår. Helt otroligt. Jag svimmade ju nära slutet. Och lite för full var jag nog, heh. ANNIKA NORLIN VAR DÄR!!!!!!! :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Ensamhushåll - Såpbubbledrottningen http://myspace.com/ensamhushall Fy.. fan.. vad .. bra.. Usch, läbbigt bra låt att sitta och deppa till. Väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 The Black Mages - Maybe I'm A Lion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Usch, läbbigt bra låt att sitta och deppa till. Väldigt bra. Visst är den? Typ lite 'titta-ut-genom-fönstret-när-det-regnar'-låt. Synd att de inte har släppt något mer än de där tre låtarna. Ingen hemsida har dom heller. Och skivkontrakt kan vi glömma. INDIE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Visst är den? Typ lite 'titta-ut-genom-fönstret-när-det-regnar'-låt. Synd att de inte har släppt något mer än de där tre låtarna. Ingen hemsida har dom heller. Och skivkontrakt kan vi glömma. INDIE! Precis gjort slut med flickvännen så den passar utmärkt, den känns så jävla stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Death From Above 1979 - Turn It Out Deras bästa låt. Värt ett tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Bloc Party - Pioneers De spelar i Köpenhamn så snart som på måndag. Jag kommer dessvärre inte vara där (och jag förbannar dem för att de inte beger sig några kartcentimetrar norrut! De var visserligen här i början av sommaren, men ändå), men jag kommer spetsa öronen riktigt noggrant, för att se om jag lyckas motta någon ljudvåg eller två. Det, eller så YouTubear jag livevideor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Hot Hot Heat - Elevator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Joe Cocker & Jennifer Warns - Up Where We Belong Vuxna män gör saker tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Coheed & Cambria - The Crowing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Dragonforce - Valley Of The Damned Dragonforce - Starfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts