P-C Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 LAAKSO-IT'SINMYBLOOD När jag såg denna live skrek jag så mycket att min röst verkligen var totalt borta foljande dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Mark Ronson - Oh My God (Ft. Lily Allen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Editors - Bones En av deras bästa i mitt tycke, från senaste plattan An End Has A Start Redigerad 25 oktober, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Dunderpatrullen - For Great Justice Kommer dunka Dunderpatrullen hela helgen, perfekt LAN-musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 LAAKSO-IT'SINMYBLOOD När jag såg denna live skrek jag så mycket att min röst verkligen var totalt borta foljande dag. Fint teckensnitt :] När såg du dem live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Fint teckensnitt :] När såg du dem live? På Arvikafestivalen. Krunegård var full som en kaja men fan vad bra de var. När de körde In My Blood förlängde de den med cirka 4 minuter och jag stog längst fram och vrålade med som en tok tillsammans med ett gäng killar som var toppless. Jag lät som en hes musse pigg följande dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Mindless Self Indulgence - Molly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son Klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son Klassiker! Den är fan underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 My Morning Jacket - White Rabbit Hysterisk cover med ett av mina favoritband. Kommer att se de live när (?) de kommer till Sverige, till vilket pris som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 The Charlatans - White Shirt She laughed and then she died Bara jag som tycker Charlatans låter jäkligt lika Stone Roses? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Radiohead - Fake Plastic Trees Det finns tydligen mer att hämta än OK Computer. Andra gången jag lyssnar på The Bends-skivan tror jag, och den är faktiskt mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Krs-One, Mad Lion, Doug E Fresh, Fat Joe, Smif-N-Wessun & Jeru D&D All Star - 1,2 Pass It (remix) Blev sugen på att göra ett jättefult musiktips. Låten är dock skitbra. Edit: Stort tack till Qouad som offrade både blod, svett och tårar i sökandet efter denna låt. Redigerad 26 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Krs-One, Mad Lion, Doug E Fresh, Fat Joe, Smif-N-Wessun & Jeru D&D All Star - 1,2 Pass It (remix) Blev sugen på att göra ett jättefult musiktips. Låten är dock skitbra. Nååå, lilla kebaben, vad säger man? --- Jag vill tipsa om: Hammerfall - Restless soul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Elliot Smith - Between The Bars Har inte ens hunnit lyssna på mer än 10 låtar, men anser att mannen är fantastisk. Editerer äv in: Razorlight - Don't Go Back To Dalston Redigerad 26 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 The Strokes - Electricityscape Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 The Charlatans - White Shirt She laughed and then she died Bara jag som tycker Charlatans låter jäkligt lika Stone Roses? Charlatans hakade väl på Madchestervågen när den sjöng på sista refrängen 1990 någon gång. Till skillnad från Stone Roses lyckades ju dock Charlatans evolvera och fortsätta göra musik istället för att pinka in sig som Ian Brown & co. Brainpool - We Aim To Please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Mötley Crüe- Without you Man blir ju kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Fattern - Badekaret til Pelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Elliott Smith - Between The Bars Absolut, men två T:n i fortsättningen, tack. Tack. ----------- Queens of the Stone Age - Make it Wit Chu Ja, 'With' stavas utan H här. Ganska lugn, medryckande låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts