P-C Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Hon är ju toksöt I second that! Musiktips: Jonas Game - ADHD Vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Kan tipsa om Quiet Riots Alive and well album. Nyinspelningar av låtar som Cum on feel the noize och Metal Health. Riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Raised Fist - Running Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Musiktips: Jonas Game - ADHD Vacker. Nä, alltså. Är det han som var med i Bad Cash Quartet? Han gav ju ut skiva som hette ADHD nu i alla fall, såg jag. Fast han heter ju nåt på Lund i efternamn vid närmare eftertanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Nä, alltså. Är det han som var med i Bad Cash Quartet? Han gav ju ut skiva som hette ADHD nu i alla fall, såg jag. Fast han heter ju nåt på Lund i efternamn vid närmare eftertanke. Ja, skivan heter ADHD och hans artistnamn är Jonas Gae. Jäkligt friskt fläktande singer/songwriter-pop i mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Såg att dibel tipsade om Lily Allen. KATE NASH! Född 1987, jämförs med både Lily Allen och Regina Spektor, och säger själv att Regina Spektor är hennes största inspirationskälla. Kate Nash är bättre än båda. Skaffa hennes album Made Of Bricks! Ska checka, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 MASSIVE ATTACK - FUTURE PROOF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Foo Fighters - Have a Cigar Grym cover på Pink Floyds gamla dänga. Brian May från Queen plinkar gitarr och Taylor Hawkins sjunger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Dirty Pretty Things - Gin & Milk Skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Dirty Pretty Things - Gin & Milk Skitbra. Ja! Kate Nash - Mariella And sometimes, sometimes, I wish I was like Mariella, She got some pritt stick and glued her lips together. So she never had to speak, never had to speak, never had to speak. People used to say shes as quiet as a mouse, she just doesn't make a peep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 THEPIGEONDETECTIVES-ROMANTICTYPE 'Track 1' av samma band jag tipsade om häromdagen var denna låt. Den är så bra så att jag tipsar om den igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Ja! Kate Nash - Mariella And sometimes, sometimes, I wish I was like Mariella, She got some pritt stick and glued her lips together. So she never had to speak, never had to speak, never had to speak. People used to say shes as quiet as a mouse, she just doesn't make a peep Hon är tung fan! Man tackar och bugar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) En ganska ny låt för mig eftersom jag inte har lyssnat på Kent speciellt mycket förut, så det är möjligt att det inte är någon nyhet för alla. KENT - Kevlarsjäl Redigerad 24 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 THEPIGEONDETECTIVES-ROMANTICTYPE 'Track 1' av samma band jag tipsade om häromdagen var denna låt. Den är så bra så att jag tipsar om den igen! The Pidgeon Detectives är faktiskt riktigt bra! "Upptäckte" dom förra veckan och fixade albumet Wait For Me och vart verkligen glatt överraskad. Några av favoriterna från albumet är nog Wait For Me, You Know I Love You, Take Her Back och Romantic Type. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Den skivan äger jag. Vill du att jag ska skicka den på posten eller föredrar du hembesök? Fort Europa? Ta en sväng förbi vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) Death from Above 1979 - If We Don't Make it We'll Fake It Råtung låt helt enkelt, Death from Above 1979s musik går inte att beskriva, man måste ha hört det själv, men om man ska försöka så är det snabb, skränig rock när den är som bäst. Redigerad 24 oktober, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Belle and Sebastian - Fiction + Freak. Mmm, piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 The Pidgeon Detectives är faktiskt riktigt bra! "Upptäckte" dom förra veckan och fixade albumet Wait For Me och vart verkligen glatt överraskad. Några av favoriterna från albumet är nog Wait For Me, You Know I Love You, Take Her Back och Romantic Type. Upptäckte samma skiva, ungefär samma tid - Som sagt är min dock inte taggad, så de heter 'track 1', 'track 2', osv, men hela skivan är bra! Så ni som gillar musik i stil med The Kooks, The Fratellis, The Libertines, Arctic Monkeys, eller bara något nytt, fräscht, brittiskt, rockigt, svängigt - kolla in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 They Might Be Giants - I Am Retarded DUH DUH DUH DUUUUUH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 LAAKSO-RIGHTBACKATYOU Jä! Lyckopiller, så här dags på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts