VaXXoR Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 tunga! Suicide silence - Distorted thoughts of addiction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Beirut - Forks and Knives Beirut - A Sunday Smile Ursäktar variationen, resultatet av att vara totalt insnöad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Beirut - Forks and Knives Beirut - A Sunday Smile Ursäktar variationen, resultatet av att vara totalt insnöad. BEIRUT - THE PENELTY BEIRUT - THE CANALS OF OUR CITY Du är ursäktad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Arcade Fire - Rebellion (Lies). Om 19 dagar smäller det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Om 19 dagar smäller det! Påminn mig inte... Brukar lyssna på Funeral-skivan när jag ska sova, underbar på alla sätt och vis. Iron & Wine - Wolves (Song Of The Shepherd's Dog) http://dagensskiva.com/ gav 7/10 till hans senaste skiva The Shepherd's Dog. Årets slumpnedladdning, hade inte hört honom tidigare. Jag måste lyssna på hans tidigare skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Byz - Karatefylla Fjortis? Iron & Wine är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Byz - Karatefylla Fjortis? Ja. Min tips för idag är samma som någon annan skrev, Beirut - The Penalty. Jag har lyssnat på Beirut förut men inte fastnat direkt. Nu däremot, har jag lyssnat lite mer när jag har haft tråkigt, så har jag börjat gilla dem mer och mer. Edit: Ni har kanske märkt att jag har rätt bred musiksmak.. För någon vecka sen tror jag jag tipsade om Soilwork och In Flames. Redigerad 17 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) The Charlatans - Senses (Angel on my Shoulder) Vänta ut introt, så... YOU'RE MY SWEET BLACK ANGEEEEEEEEEEEEEEEEL. Låter rätt så likt både Oasis och Stone Roses. Harhar. Redigerad 17 oktober, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You Redigerad 17 oktober, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You OMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Fear- I love living in the city Jag har aldrig hört så många svordomar i en och samma låt som i den här: My house smells just like the zoo, It’s chock full of shit and puke! Cockroaches on the walls, Crabs crawlin’ on my balls! Oh, but I’m so clean cut, I just want to fuck some slut!I love living in the city I love living in the city I’ve spent my whole life in the city, Where junk is king and the air smells shitty People puking everywhere! Piles of blood, scabs, and hair. Bodies wasted in defeat, Young people dying on the streets. But the suberban scumbags they don’t care, They just get fat and dye their hair! Skön 70-tals punk Redigerad 17 oktober, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Depeche Mode - Dream On Kan inte påstå att jag lyssnat särskilt mycket på DM, men det jag lyssnat på är rent guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Oh No Ono - Practical Money Skills For Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Fear- I love living in the city Danko Jones - I Love Living in the City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Mat Weddle - Hey Ya (Cover) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Yeti - Midnight Flight. Överlag är den här skivan lite småtråkig men det finns en del godbitar. Denna låt är en av dom. Gitarrslinga att dö för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Danko Jones - I Love Living in the City Den var faktiskt rätt ösig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Här hade vi den I love living in the city som jag tänkte på För muspekaren till denna text och klicka Mer ös i den här om man frågar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Angels & Airwaves - Everythings Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Tool - Schism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts