iweX Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 You told me you wanted to eat up my sadness. Måste sätta på den nu bara för det. Bland de 10 bästa låtarna jag vet är den. Baby, you've got to be more discerning I've never known what's good for me Baby, you've got to be more demanding I will be yours I'll pay for you anytime Det "I'll pay for you anytime" betyder mer än varenda kärlekslåt på Rix FM tillsammans. Går inte att beskriva hur fin den här låten här. Umm, Vilken låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Det "I'll pay for you anytime" betyder mer än varenda kärlekslåt på Rix FM tillsammans. Går inte att beskriva hur fin den här låten här. Äh, där spelar dom ju bara Hip-Hop. Umm, Vilken låt? Bloc Party - This Modern Love F.ö är mina två favorit Bloc Party-låtar just This Modern Love och Hunting For Witches. Redigerad 14 oktober, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Äh, där spelar dom ju bara Hip-Hop. Bloc Party - This Modern Love F.ö är mina två favorit Bloc Party-låtar just This Modern Love och Hunting For Witches. Ingen från andra kommer upp i Silent Alarms bästa nivå. Waiting For The 7.18 är närmst. Och haha, där fick du mig. Kärlekslåtar har de i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Åh, går det att bli mer emo? Kent - Elefanter Du var en fadersgestalt i en taxi Haha äntligen reagera någon. Nee men seriöst, hatar dom. Har ju typ vart emo parad för dom här i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Radiohead - Reckoner Den här låten har en bakgrunds-gitarrslinga jag känner igen. Jävligt bra. Nya skivan In Rainbows är förvånansvärt bra. Tror jag ska lyssna in mig bättre på Radiohead. Men de är fortfarande överskattade! Nu ska jag lyssna på min nytaggade White Stripes-mapp. Godmiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Beirut - In the Mausoleum Älskar dig, puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Chemical Vocation - Unspection Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Chemical Vocation - Unspection Tipsade om den för nån vecka sen. Du är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Älskar dig, puss. Stående ovationer, för ditt musiktipsande. Ursäkta mig medan jag lutar mig tillbaka för en stund: Beirut - Scenic World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 A Vain Attempt - She was a Princess who had it all until the day she Dissappered Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) A Vain Attempt - She was a Princess who had it all until the day she Dissappered Asså, jag hoppas verkligen att du inte är seriös Redigerad 14 oktober, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Asså, jag hoppas verkligen att du inte är seriös Joo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Fort Minor - Where'd You Go (feat. Holly Brook and Jonah Matranga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Refused - Rather be dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Arctic Monkeys - Bigger Boys And Stolen Sweethearts Now you don't know what she's up to You can only assume If she's not out front of the shop's then they've gone to his room Bet she's gone round in her school stuff Bet that's what he likes I know you thought she were different and you thought she were nice But she's not nice she's pretty fucking far from nice She's looking at ya funny rarely looking at ya twice Och Kate Nash - Birds Jättebra, påminner om Regina Spektor. Redigerad 15 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 East Clubbers - Beat Is Coming Ny favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Thievery Samba Tranquille Corporation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Boxcar Racer - There Is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 FLOW - Remember Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Oasis - The Masterplan Take the time to make some sense Of what you want to say And cast your words away upon the waves Sail them home with acquiesce On a ship of hope today And as they land upon the shore Tell them not to fear no more Say it loud and sing it proud Today... And then dance if you want to dance Please brother take a chance You know they're gonna go Which way they wanna go All we know is that we don't know -- How it's gonna be Please brother let it be Life on the other hand won't make us understand We're all part of the masterplan Har blivit tipsad om förr men tåls att tipsas om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts