kattälskaren Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 The Rolling Stones - Paint it Black Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Pete Murray & John Mayer - Opportunity Lyssna. Du kommer att dö. John Mayers diskreta bakgrundssång i refrängen och solo är helt.. fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 (redigerad) Accept- Fast as a shark Speed metal drives me crazy!!!! Redigerad 13 oktober, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Megaherz - Freiflug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Frankie Vallie - Grease Jag kan också göra funky text. Frän låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Sarah Blasko - Planet New Year. Finns gratis på Lastfm.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Velvet Underground - Oh! Sweet Nuthin' Loaded så det bara smäller om det. Älska Loaded mer än många andra saker här i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Tokio hotel - Monsoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Duran Duran - Sunrise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Soundgarden - Black Hole Sun Jag såg den här videon en gång i tiden när jag var liten, tyckte den var skitläskig. Sedan, säkert tolv år senare idag lyssnar jag igenom Superunknown och känner igen det där skumma ljudet i verserna, surfar in på YouTube och letar upp musikvideon. Cue: Skräcken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Älska Loaded mer än många andra saker här i livet.Verkligen. --- Air - Don't Be Light Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Tokio hotel - Monsoon Åh, går det att bli mer emo? Kent - Elefanter Du var en fadersgestalt i en taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Bloc Party - Pioneers If it can be broke then it can be fixed, if it can be fused then it can be split It's all under control If it can be lost then it can be won, if it can be touched then it can be turned All you need is time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Bloc Party - Pioneers If it can be broke then it can be fixed, if it can be fused then it can be split It's all under control If it can be lost then it can be won, if it can be touched then it can be turned All you need is time Det är oerhört svårt att välja ut vilken låt är bäst och vilken är ens favorit av Bloc Party då alla deras låtar är väldigt bra. Dock lägger jag min röst på den, helt fantastisk bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Dexy's Midnight Runners ...INTRODUCING THE CELTIC SOUL BROTHERS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 The Automatic - Monster "What's that coming over the hill is that a... MONSTER!?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Det är oerhört svårt att välja ut vilken låt är bäst och vilken är ens favorit av Bloc Party då alla deras låtar är väldigt bra. Dock lägger jag min röst på den, helt fantastisk bra This Modern Love, Like Eating Glass och den. This Modern Love är allra bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 This Modern Love, Like Eating Glass och den. This Modern Love är allra bäst.You told me you wanted to eat up my sadness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 You told me you wanted to eat up my sadness. Måste sätta på den nu bara för det. Bland de 10 bästa låtarna jag vet är den. Baby, you've got to be more discerning I've never known what's good for me Baby, you've got to be more demanding I will be yours I'll pay for you anytime Det "I'll pay for you anytime" betyder mer än varenda kärlekslåt på Rix FM tillsammans. Går inte att beskriva hur fin den här låten här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Belle & Sebastian - Seeing Other People Beirut - In the Mausoleum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts