Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Been there, done that. Grät för många år sen, typ 3. När man var helt ensam från omvärlden. Man betydde typ luft. Sen vrålade jag när morsan var borta, och skrek till alla låtarna jag har! Same here. För 4 år sen grät jag när jag såg en liten mus gnaga på en oskyldig ost. Sen dess vrålar jag alltid när vi går förbi ostdisken i mataffären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 David Hasselhoff - Looking For Freedom. 'Nuff said, David ÄR the man när det kommer till powerballader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) David Hasselhoff - Looking For Freedom. 'Nuff said, David ÄR the man när det kommer till powerballader. Har haft han i min playlist i några dagar, blir alltid glad när han dyker upp. The Who - Behind The Blue Eyes No one knows what it's like To be the bad man To be the sad man Behind blue eyes No one knows what it's like To be hated To be fated To telling only lies But my dreams They aren't as empty As my conscience seems to be I have hours, only lonely My love is vengeance That's never free No one knows what it's like To feel these feelings Like I do And I blame you No one bites back as hard On their anger None of my pain and woe Can show through But my dreams They aren't as empty As my conscience seems to be I have hours, only lonely My love is vengeance That's never free When my fist clenches, crack it open Before I use it and lose my cool When I smile, tell me some bad news Before I laugh and act like a fool If I swallow anything evil Put your finger down my throat If I shiver, please give me a blanket Keep me warm, let me wear your coat No one knows what it's like To be the bad man To be the sad man Behind blue eyes Redigerad 9 oktober, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Same here. För 4 år sen grät jag när jag såg en liten mus gnaga på en oskyldig ost. Sen dess vrålar jag alltid när vi går förbi ostdisken i mataffären. Haha! Låt: I Was Made For Lovin' You Artist: Darin (Nääe, Kiss. Fancy that. ) Lyrics: Pallar inte leta upp. Men kolla på den. Den är fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Haha! Låt: I Was Made For Lovin' You Artist: Darin (Nääe, Kiss. Fancy that. ) Lyrics: Pallar inte leta upp. Men kolla på den. Den är fin. Älska den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Santana-Soul Sacriface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Älska den! Bra det, du har smak. Manowar - Hand of Doom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 The Cardigans - I need som fine wine (And you need to be nicer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Eftersom jag gillar slipknot så, Slipknot - The blister exsits Slipknot - Spit it out Jävligt bra låtar, ett måste att lyssna på. Redigerad 9 oktober, 2005 av mfd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Älska den! Jag med! nu kan vär lilla pkz kjama mig med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag med! nu kan vär lilla pkz kjama mig med? *Kjam* Axel Rudi Pell - Broken heart :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Motörhead live @ hovet 05 ooops...ni som inte var där kan ju tyvärr inte höra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag tipsar om Bloodhound Gangs nya skiva Hefty fine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 David Bendeth - Feel the Real Mumsig funklåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ashlee Simpson istheshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 George Harrison - All Things Must Pass George Harrison - I Dig Love Genre: Pop K: Helt underbart sköna låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Martika - Toy Soldiers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Kiss - Love Gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Kiss - Love Gun Dududu, dududu, Dudududududu, duuuuu! I really love you baby, I know what you got. Let's get together, we can... get hot! No more tomorow baby, times is today! Girl, I can make you feel. OK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Att spelas när skolan är slut Låt: Schools Out Artist: Alice Cooper (Damn right) Album: Schools out Text: Well we got no choice All the girls and boys Makin all that noise 'Cause they found new toys Well we can't salute ya Can't find a flag If that don't suit ya That's a drag School's out for summer School's out forever School's been blown to pieces No more pencils No more books No more teacher's dirty looks Well we got no class And we got no principles (principals) And we got no innocence We can't even think of a Håller med till 100%! that rhymes School's out for summer School's out forever My school's been blown to pieces No more pencils No more books No more teacher's dirty looks Out for summer Out 'til fall We might not come back at all School's out forever School's out for summer School's out with fever School's out completely Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts