DrStupid Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Pontus & Amerikanerna - Gomorgon Columbus Pontus & Amerikanerna är underbara! Redigerad 8 oktober, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Santana - No One to Depend On Inte mycket text i låten, men budskapet går fram. Alla musiker är i toppform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Bromheads Jacket - Fight Music for the Fight Ett britrock/indie-band jag snubblade över. Sångarens röst påminner på vissa låtar om Art Brut's. Vissa bra låtar, vissa inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Sonata Arctica - Shamandalie Helt underbar röst. Edit: Skrev fel låt. xD Redigerad 8 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag säger bara: Soundtracket till "As One Again"; Saliva - Survival of the sickest, från albumet "Survival of the Sickest" Fantastiskt riff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Ola och potatisarna - Min Jävla näsa typ barnlåt, men ack så härlig, innehåller även ett litet, vad kan man säga... påskägg? från Accepts Balls to the walls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 M.Ward - Chinese Translation Mysigt, lugnt, rogivande. Tror att min M.Ward kommer att vara en grundpelare för min musikhöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Editors - An End Has A Start Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Hill Of Beans - Satan Lend Me A Dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Hets! - Napalm på Östermalm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Hets! - Napalm på Östermalm Det är ju Krunegård! Åh, vad bra! Franz Ferdinand - Van Tango Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ninjaspark - Danskjävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Queens of the Stone Age - Auto Pilot Ett av många guldkorn med QOTSA, från Rated R plattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Placebo - Meds (Ft. Alison Mosshart) Rörande låt faktiskt. Redigerad 9 oktober, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Placebo - Meds (Ft. Alison Mosshart) Rörande låt faktiskt. Every You Every Me är bättre. Jag borde verkligen skaffa mig mer med Placebo. http://www.youtube.com/watch?v=iZ2X3bSxiF0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Every You Every Me är bättre. Jag borde verkligen skaffa mig mer med Placebo. http://www.youtube.com/watch?v=iZ2X3bSxiF0 Hört den, och ja. Den är bättre, men den här är mer 'rörande' så att säga. Men musikaliskt sett är Every You Every Me bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Laakso - My Gods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 The Hit and Runs - Slippery Slope STÖRTSKÖN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Teddybjörnen Fredriksson <3 Den här låten har jag lyssnat på sedan barnsben. Jag har oerhört massa fina och inte så fina minnen med den. Blir ibland smått gråtfärdig när jag hör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Death From Above 1979 - Little Girl De var grymma, synd att de splittrades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts