R2D2 Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Mogwai - Travel Is Dangerous. Post-rock när den är som bäst. Sjukt jävla tungt. LYSSNA HÄR. Ljudkvaliteten gör egentligen inte låten rättvisa dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Rolling Stones - She's a Rainbow Låten i Sony Bravia's nya reklam. Jäklar vad fundersam jag var, tills jag insåg att du hade länkat fel. ALPHAVILLE - FOREVER YOUNG Jaaa! Alphaville - Big in Japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Alphaville - Big in Japan Alphaville - Dance With Me (Paul Van Dyk mix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 The Killers - All The Pretty Faces don't feel like, I don't feel like I don't feel like loving you I don't feel like, I don't feel like I don't feel like loving you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Alphaville - Dance With Me (Paul Van Dyk mix) Alphaville - The Mysteries of Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Alphaville - The Mysteries of Love Alphaville - Romeos (Rewarped) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Jäklar vad fundersam jag var, tills jag insåg att du hade länkat fel. Meesh.. Vilken sopa jag är ibland. http://www.youtube.com/watch?v=CLUAbkRUvVQ är den rätta. Redigerad 7 oktober, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) SOILWÖRK - EXAJL Redigerad 7 oktober, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Alphaville - Romeos (Rewarped) Den är riktigt najs --- Amadou & Mariam - Sénégal Fast Food Åhh, riktigt mysig låt på ett riktigt mysigt album. Manu Chao är med på ett hörn också edit; byta låt Redigerad 7 oktober, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Shiny Toy Guns - Don't Cry Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 The Hives - Outsmarted Uppvärmning inför The Black and White Album. Kommer om 8 dagar. Inte läckt än, vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 The Hives - Outsmarted Uppvärmning inför The Black and White Album. Kommer om 8 dagar. Inte läckt än, vad jag vet... Oj, släpper dom nytt? --- Bloc Party - England Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Disturbed - Down With The Sickness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Andy Mckee - Rylynn Så satans vacker! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Häxor och Porr - Die Dramabananen Det var länge sedan man lyssnade på Häxor och porr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Chemical Vocation - Unspection Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Toto - Africa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Scarface - My Block. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Toto - Africa As played by Andy McKee såklart. http://youtube.com/watch?v=dt1fB62cGbo&...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 As played by Andy McKee såklart. http://youtube.com/watch?v=dt1fB62cGbo&...ted&search= Haha, ja det var faktiskt efter att ha sett på länken du postade som jag såg den, då utav Andy McKee. Den är ruggigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts