DrStupid Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Slagsmålsklubben - Speedboats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Shawn Mullins - All in my head The Coral - Dreaming of you Colin Hay - Overkill Lite musik från Scrubs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 (redigerad) Kent - Stenbrott Ingen svenskt band får ens jämföras med Kent <3 Det är inte ofta det finns band som inte gjort ett enda dåligt album. Denna kommer från deras debutalbum som hette Kent. Lol, finns inte ens på YouTube. Jag är, är jag? Jag är inte gjord av sten Vad är farväl, vad är inte gjort av sten? Redigerad 5 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Klaxons - Atlantis to Interzone Lite Bloc Party, lite Beastie Boys, lite Jamie T, lite Arctic Monkeys. Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 (redigerad) Le Tigre - Decaptacon POWERPOP! Redigerad 5 oktober, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 The Killers - Shadowplay LIVE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Det är inte ofta det finns band som inte gjort ett enda dåligt album. Öhm, Du & Jag Döden? Och det finns många band/artister som bara gjort bra album. Fast man tycker ju olika. Pink Floyd - The Final Cut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Öhm, Du & Jag Döden? Och det finns många band/artister som bara gjort bra album. Fast man tycker ju olika. Pink Floyd - The Final Cut Du jag & Döden* Sedan var den bra, dock inte samma stil som gjorde att många inte tyckte om den. Men okej, jag får lägga till IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Du jag & Döden* * Du & jag döden. Man versaliserar enbart första bokstaven i svenska titlar såvida det inte förekommer exempelvis namn som ni nog lärt er i skolan. Blur - Advert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 (redigerad) Du jag & Döden* Men fan, medans jag pillade med röd färg så hann Pico före. Men ändå. Ägd. Redigerad 5 oktober, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 MAIA HIRASAWA - GOETHENBURG Å du vackra kvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 (redigerad) The Cardigans - Rise & Shine Började lyssna Cardigans idag. Bra skit. Axel, kollade in Klaxons, hörde bara på Golden Skans. Men åååh vad bra den var. Redigerad 5 oktober, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Wtf, jag blev ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 The Cardigans - Rise & Shine Började lyssna Cardigans idag. Bra skit. Axel, kollade in Klaxons, hörde bara på Golden Skans. Men åååh vad bra den var. Emmedale, Life (svenska versionen) och First Band on the Moon är fantastiska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 :naughty: Soilwork - Natural Born Chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Lite mer än fyra år tog det för mig att ta upp mitt lyssnande igen, eller att utveckla det kanske. Hursomhelst, albumet Frengers med Mew är helt underbart. Tack, ärrtvå!! Bästa låtarna är 156, Am I Wry? No, och She Came Home For Christmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 The Killers - Shadowplay LIVE! Ooh, hörde den på Roskilde. Verkade dock skum; en låt känns alltid 'sådär' första gången. Å du vackra kvinna. ...och hon spelar i Stockholm med den vackre mannen Salem al Fakir i november! Axel, kollade in Klaxons, hörde bara på Golden Skans. Men åååh vad bra den var. Lyckades skaffa skivan utan ID3-taggar, så jag har inte lärt mig vad låtarna heter än, men fuck, det är en bra skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Timbaland - Fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Soilwork - Wherever Thorns May Grow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts