P-C Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 huh ? Försvarar mig med att jag var med massa NYköpingsbor i helgen och ska dit på fredag. Heh.. heh.. pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jag vill tipsa om en extremt bra gitarrist vid namn Ted Nugent Han är rätt så känd men en del av er kanske inte har hört talas om honom? Hans Stranglehold var med i GTA:VCS. Men hans mest kända låt kanske är Cat scratch fever. Gillar ni melodiska el-gitarrslingor så är det här rätt artist för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jag vill tipsa om en extremt bra gitarrist vid namn Ted Nugent Han är rätt så känd men en del av er kanske inte har hört talas om honom? Hans Stranglehold var med i GTA:VCS. Men hans mest kända låt kanske är Cat scratch fever. Gillar ni melodiska el-gitarrslingor så är det här rätt artist för er. Och gillar ni halv-nakna gammla gubbar är det hära rätt artist för er.. . Laakso - Stay Tuned To My Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 2. Good Charlotte - The Anthem Tadaaa! 1. Good Charlotte - The World Is Black Kanske lite udda, men jag gillar den så otroligt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Laakso - Norrköping Alldeles, alldeles, underbar! Redigerad 2 oktober, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 suede - New Generation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 The Verve - Weeping Willow Så grymt skööööön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Nä. Sleeper - Romeo Me Bra, typ. Låt: The Velvet Underground - After Hours, från självbetitlade. Jättefin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Alltså, du är säker på att mina föräldrar inte adopterade bort dig när du föddes? Kontrar med Laakso - Norrköping Jag har alltid undrat vad det är för låt men inte hittat den.. Nu har jag den på datorn och förstår varför ni tipsar den hela tiden, klockren låt. Och den blir ju inte sämre att lyssna på när man själv är från Norrköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 American Hi-Fi - A Bigger Mood Give it a shot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Låt: The Velvet Underground - After Hours, från självbetitlade. Jättefin! Trist att jag knappt hittar något av Sleeper, dock --- Fortsätter lite på VU. The Velvet Undergound - Sweet Jane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Spineshank - Falls Apart Redigerad 2 oktober, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Tadaaa! 1. Good Charlotte - The World Is Black Kanske lite udda, men jag gillar den så otroligt mycket Bara för att den är ny för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jack's mannequin - The mixed tape ! Jack's mannequin - Kill the messenger ! Jack's mannequin - Into the airwaves ! Helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Öhm.. jag kallade upp The Rakes. Hur fan låter deras sångare egentligen? Men fan.. det är rätt bra ändå. Han låter som en get, men ändå. Redigerad 2 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Trist att jag knappt hittar något av Sleeper, dock --- Fortsätter lite på VU. The Velvet Undergound - Sweet Jane Hör av dig om det finns intresse, jag har alla album. Blur - On Your Own Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Regina Spektor - On The Radio Trevligt! Fint komponerad, små stråk-duttar och pianosnuttar sätter sin prägel på låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Regina Spektor - On The Radio Trevligt! Fint komponerad, små stråk-duttar och pianosnuttar sätter sin prägel på låten. Yay. Någon annan än jag som tycker om Regina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Yay. Någon annan än jag som tycker om Regina. Lyssnade på henne hela sommaren vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Kaiser Chiefs - Oh My God Härligt svängig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts