Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 It's A Beautiful Day - Hot Summer Day En härlig låt från 1969 som får en att minnas sommaren såhär i början av hösten, nu är det ett år kvar till nästa sommar. Bra låt i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Laakso - Hang me in the christmas Tree Skön låt, skön artist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Laakso - Hang me in the christmas Tree Skön låt, skön artist! Laakso - The Death of Us Kräver några lyssningar, men den är guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Laakso - The Death of Us Kräver några lyssningar, men den är guld! Verkligen. --- Laakso - Baby Close Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Mange Schmidt - Hip hop non stop Håll, håll, koll, koll, åt båda håll, håll ögonen öppna vi får aldrig tröttna. Inget flash, inget jidder jag svär, konsert, när vi visar dig vad hip hop är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Bjuder på två tips idag 1, Foo Fighters - Summer`s End, den fastnade på första lyssningen och den fastnade på andra lyssningen, den ligger på nya plattan Echoes, Silence, Patience & Grace 2, Babyshambles - Unbilo Titled, från nya Shotter`s Nation, gillas skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Låt: La quiete - Metempsicosi del fine ultimo nevrastenica Album: La Fine Non E' la Fine Genre: Emo/Screamo Text: l'industria culturale organizza lo svago, il gusto fino al raggiungimento del completo livellamento degli individui ridotti a zero e integrati nella cultura dominante espressione ideologica del potere. smarrito. tradito. nudo e impotente. dannoso turbare il sonno delle persone, cavie immerse nel torpore da loro voluto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Beirut - Scenic World Jaa! Redigerad 27 september, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Soilwork- Strangler Och så säger de att ABBA är det bästa svenska bandet någonsin. Tillåt mig små le Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Belle & Sebastian - Get Me Away from Here, I'm Dying Belle & Sebastian - The Stars of Track and Field Åh, hittar för mycket ny bra musik för mitt eget bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Babyshambles - There She Goes Kanske lite onödigt att tipsa om Babyshambles nya, då plattan redan tagits upp i tråden. Men den var oväntat bra, kände mig lite osäker inför den... "man vet aldrig med Pete, kan bli bra, kan bli skit" kändes det som. Men han levererar otroligt bra igen. Överlag så är den i klass med DiA, även om DiA har några diamanter som denna inte har. Den här låten har i alla fall väldigt härligt gitarrspel. Dessutom så är Carry Up On the Morning årets bästa öppningslåt, tillsammans med Pioneer to the Falls. -------------------------------------- Din signatur är för hög... ... och skrattretande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 *text* -------------------------------------- Din signatur är för hög... ... och skrattretande. Och ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Fortsätter med min Top 3 imorgon, men nu vill jag ha tips! Jag vill ha tips på band/artist som spelar lugna låtar som man kan njuta till. Sitta och höra hur sångaren lugnt och sakta sjunger ut sin sång likadant som turturduvor. Så, finns det sådana band/artister som ni skulle vilja tipsa om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Fortsätter med min Top 3 imorgon, men nu vill jag ha tips! Jag vill ha tips på band/artist som spelar lugna låtar som man kan njuta till. Sitta och höra hur sångaren lugnt och sakta sjunger ut sin sång likadant som turturduvor. Så, finns det sådana band/artister som ni skulle vilja tipsa om? Dying fetus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Fortsätter med min Top 3 imorgon, men nu vill jag ha tips! Jag vill ha tips på band/artist som spelar lugna låtar som man kan njuta till. Sitta och höra hur sångaren lugnt och sakta sjunger ut sin sång likadant som turturduvor. Så, finns det sådana band/artister som ni skulle vilja tipsa om? Jason Molina Songs: Ohia Bright Eyes Leonard Cohen (En del) My Morning Jacket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Belle and Sebastian - We Are the Sleepyheads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Jason Molina Songs: Ohia Bright Eyes Leonard Cohen (En del) My Morning Jacket Åh, fantastiskt! Har hört några låtar på YT och det är precis det jag letat efter! Nu blir det att skaffa albumen. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Åh, fantastiskt! Har hört några låtar på YT och det är precis det jag letat efter! Nu blir det att skaffa albumen. Tack Om du kan skaffa Didn't it Rain och Let me go, let me go, let me go så snackar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Fortsätter med min Top 3 imorgon, men nu vill jag ha tips! Jag vill ha tips på band/artist som spelar lugna låtar som man kan njuta till. Sitta och höra hur sångaren lugnt och sakta sjunger ut sin sång likadant som turturduvor. Så, finns det sådana band/artister som ni skulle vilja tipsa om? Joan as Police Woman(Fet mys-/njutningsfaktor!) José Gonzales Elliott Smith Sufjan Stevens (i vissa fall) Ryan Adams (i vissa fall även där) M.Ward Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Ana Diaz - Go Your Own Way Det är den låten som är med i MQ reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts