xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Red Hot Chili Peppers - Porcelain Red Hot Chili Peppers - Easily Två jäkligt sköna låtar ifrån Californication-Albumet. Suveräna exempel på två låtar som blev totalt sönderspelade när man var liten och spelade runescape, alltså en ung idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Bob Marley - Buffalo soldier. En till klassiker av Bob. Gillat den låten lääääääääääääääääänge. En underbar låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Popsicle - Sunkissed Popsicle - The sweetest relief Popsicle - By the time I get to understand you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Creed - one last breath. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Tänkte rekommendera en låt.. Låttitel: Bring back the revoltist Artist: La resistance Text: Crice, crice, they're making you a mice! Crice, crice, stop fooding at dice! ..den går sådär i ca 5minuter, men den är bra. Tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Tänkte rekommendera en låt.. Låttitel: Bring back the revoltist Artist: La resistance Text: Crice, crice, they're making you a mice! Crice, crice, stop fooding at dice! ..den går sådär i ca 5minuter, men den är bra. Tro mig. Mycket bra låt. Rekommenderar alla album av La Resistance, särskilt "Crice 'Em All" och "Crice On Crice". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Alice Cooper - Poison :'( ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ozzy osbourne - Dreamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Mitalika - Kriping Däff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Chamber - Purgatory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 :'( ...... Så jävla underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kanye West - Golddigga' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 7 Års Olycka - Ur En Hemlös Synvinkel Så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Så jävla underbar. Så Motherfucking Goddamn Pussyfucking W0RD! En av världens bästa låtar. Jag vill gråta och vråla samtidigt när jag hör den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Låt:Legend of Zelda Artist:System of a down Kommentar:Skummaste låt genom SOAD:s historia nästan Text: 'Link, he come to town Come to save the Princess Zelda Ganon took her away Now the children don't play But they will when link saves the day Hallelujah! Now Link, fill up your hearts So you can shoot your sword with power And when you're feeling all down The fairy will come around So you'll be brave in your decisive hour Now Link has saved the day Put Ganon in his grave So now Zelda is free And now our hero shall be Link! I think your name shall go down into history. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Black Rebel Motorcycle Club: Howl Promise Mark Lanegan Band: Hit the city Out of nowhere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Så Motherfucking Goddamn Pussyfucking W0RD! En av världens bästa låtar. Jag vill gråta och vråla samtidigt när jag hör den ! Been there, done that. Grät för många år sen, typ 3. När man var helt ensam från omvärlden. Man betydde typ luft. Sen vrålade jag när morsan var borta, och skrek till alla låtarna jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Status Quo - Picture Of Matchstick Man Cream - Strange Brew Genre: Rock K: Härliga låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Låt:Legend of Zelda Artist:System of a down Kommentar:Skummaste låt genom SOAD:s historia nästan Text: 'Link, he come to town Come to save the Princess Zelda Ganon took her away Now the children don't play But they will when link saves the day Hallelujah! Now Link, fill up your hearts So you can shoot your sword with power And when you're feeling all down The fairy will come around So you'll be brave in your decisive hour Now Link has saved the day Put Ganon in his grave So now Zelda is free And now our hero shall be Link! I think your name shall go down into history. Det är väl inte SOAD som har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Oasis - Married with children Oasis - Sad song Oasis - Songbird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts