AngryAxel Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Artist: Arctic Monkeys Album: Favourite Worst Nightmare Låt: Balaclava Genré Britpoprock Kommentar: Åh, har inte lyssnat på denna på några månader, och jag tas tillbaka till Roskilde. Micronostalgiska ljusglimtar lyser upp vardagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Artist: Black Grape Låt: Get Higher Album: Stupid, Stupid, Stupid Genré Oj. Lite dans, lite britpop, lite madchester, ja, lite allt möjligt. Kommentar: En ordentlig klassiker. Jag kräver att alla som lagt märke till att jag tipsat om denna, lyssnar på den. Helt enkelt en grym låt från en av världens bästa skivor. En sak till, Shaun Ryder, en gång till, Shaun Ryder. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Art Brut - My Little Brother. He no longer listens to A-sides He made me a tape of bootlegs and B-sides And every song, every single song on that tape says exactly the same thing: Why don't our parents worry about us Underbar skiva, underbar låt. Här kan man lyssna. Skit i filmen bara för det är bara skitgrejs någon gjort. Varför tänker jag Mando Diao i början? Nästan identisk förutom att denna sångaren här var grymt kass. Patrick Wolf - The Childcatcher I was still a child when you caught me and tied me to your bed you gave me shoes and pretty clothes, and I gave you what i had between my legs Just a rite of passage, you held me down and said "I'm gonna be your right of passage so boy you better spread, spread em" Redigerad 26 september, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Här kommer 6 sköna låtar direkt från 80-talet Dio- Holy Diver Scorpions- Rock you like a hurricane Ratt- Round and round Dokken- Breaking the chains Accept- Balls to the walls Kiss- Lick it up Älskar all 6 st. Kan också nämna att alla kommer från GTA:VCS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 MC5 - Sister Anne Garagerock blir inte så mycket bättre än så här, och det var MC5 som startade allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Art Brut - My Little Brother. He no longer listens to A-sides He made me a tape of bootlegs and B-sides And every song, every single song on that tape says exactly the same thing: Why don't our parents worry about us Underbar skiva, underbar låt. Här kan man lyssna. Skit i filmen bara för det är bara skitgrejs någon gjort. Ah! Den är bra! ---------------------- The Monkees - Daydream Believer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Brakes - Beatific Visions Njaaa, funkar. Redigerad 26 september, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Idag vill jag tipsa om en hel skiva. Band of Horses är rätt så nya för mig. Deras första skiva Everything All the Time gillades starkt, den nya, Cease to Begin, är inte mycket sämre. Lugn, bra indierock. Ode to LRC, hett tips från nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Extreme - Play With Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Mindless Self Indulgence - Shut Me Up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Editors - Push Your Head Towards The Air Redigerad 26 september, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Death On The Stairs versionen som var på den japanska Don't look back into the sun-skivan av Libertines!! Introt är sämre men fan vad mycket bättre gitarren är, så rå.. nä inte rå, jag hittar inte ordet.. underbar iaf! Riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Death On The Stairs versionen som var på den japanska Don't look back into the sun-skivan av Libertines!! Har faktiskt tänkt tipsa om den, då jag tycker den är vassare. Nu förstörde du mina planer. ------------ The Cribs - Moving Pictures Wao-oh-oh-woaw. Grymt bra från senaste. Snyggt omslag också, yea' bejbi. ... och snälla, använd inte -smileyn i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) JAG LYSSNAR PÅ SHOTTERS NATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 26 september, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Belle & Sebastian - The Blues Are Still Blue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Milburn - Tommy Grymt skön låt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 KvaddadPadda jag älskar dig och första spåret, Carry on up the morning, ger mig rysningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Shotter's Nation alright... Babyshambles - Deft Left Hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Idag vill jag tipsa om en hel skiva. Band of Horses är rätt så nya för mig. Deras första skiva Everything All the Time gillades starkt, den nya, Cease to Begin, är inte mycket sämre. Lugn, bra indierock. Ode to LRC, hett tips från nya. För all gröt i skåne - jag hoppas att du hört The Funeral med Band of Horses! Skönaste låten någonsin nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Papoose - Bang It Out (feat. Snoop Dogg) producerad av Scott Storch En skön låt, med en skön ganska lugnt beat, ett måste för hip hop lyssnarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts