Renard Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Hatebreed- Destroy Everything Som någon sa i Rocktråden: RÖJ! Redigerad 23 september, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Hatebreed- Destroy Everything Som någon sa i Rocktråden: RÖJ![/b]knullade tags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) knullade tags. jag unknullade dem medans du skrev slaskfitta Redigerad 23 september, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 jag unknullade dem medans du skrev slaskfitta \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Back on track: Guns n roses- Welcome to the jungle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Bury My Sins - Just One Tear Underbra låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Pink Floyd - Ingen låt alls eftersom att de är bajsiga Struntprat. ----- Hot Hot Heat - My Best Friend Nya plattan Happiness Ltd. funkar. Inte i klass med Elevator, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Back on track: Guns n roses- Welcome to the jungle Verkligen skitklyftigt att rekomendera den låten. Jag tror att det är många på det här forumet som inte har hört den. Tack så jävla jävla mycket. Musiktips: Dusty Springfield - Windmills of your Mind Jag vill att hon ska föda mitt kärleksbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Verkligen skitklyftigt att rekomendera den låten. Jag tror att det är många på det här forumet som inte har hört den. Tack så jävla jävla mycket. Vad har du för problem? Jag tipsar om vad fan jag vill. Sen om folk har hört den eller inte skiter jag i, huvudsaken är väl att man får folk att tänka på låten i fråga? Någon kanske sitter och tänker, "Humm, vad ska jag lyssna på just nu". Och så ser han att jag tipsar om Welcome to the jungle. "Ja den kan jag lyssna på" tänker han då. Väx upp för fan. Hur kan du vara så jävla säker på att alla hört den föresten? Bara för att den är känd så behöver ju inte alla hört den. Eller hur? Turbonegro- The age of Pamparious Redigerad 23 september, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Vad har du för problem? Jag tipsar om vad fan jag vill. Sen om folk har hört den eller inte skiter jag i, huvudsaken är väl att man får folk att tänka på låten i fråga? Någon kanske sitter och tänker, "Humm, vad ska jag lyssna på just nu". Och så ser han att jag tipsar om Welcome to the jungle. "Ja den kan jag lyssna på" tänker han då. Väx upp för fan. Hur kan du vara så jävla säker på att alla hört den föresten? Bara för att den är känd så behöver ju inte alla hört den. Eller hur?Den är ju med i San Andreas. Obligatoriskt att ha hört den låten här på sajten. --- stereolab - super falling star Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Jag befaller alla att köpa eller köpa My Morning Jackets skiva Okonokos och lyssna på låten Dondante, och resten av skivan för den delen. För er på youtubehumör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 The Verve - Catching The Butterfly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Här ska vi tipsa om låtar, eftersom detta inte ska bli någon spamtråd så får man bara tipsa en låt per dag, om man vill tipsa om 2 låtar får man vänta tills nästa dag. Hatebreed- Destroy Everything Som någon sa i Rocktråden: RÖJ! Back on track: Guns n roses- Welcome to the jungle Turbonegro- The age of Pamparious Cut the spam plz.. Och ang. att folk inte lyssnat på en låt för att den är känd är ju inte sant. Welcome to the Jungle är en låt som precis alla har hört, eftersom den är så pass känd och har varit det så länge. Dessutom har den varit med i många fler situationer än på ett album. t.ex. film och spel, så jag tycker det är rätt svårt att man inte hört den. Redigerad 23 september, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Vad har du för problem? Jag tipsar om vad fan jag vill. Sen om folk har hört den eller inte skiter jag i, huvudsaken är väl att man får folk att tänka på låten i fråga? Någon kanske sitter och tänker, "Humm, vad ska jag lyssna på just nu". Och så ser han att jag tipsar om Welcome to the jungle. "Ja den kan jag lyssna på" tänker han då. Väx upp för fan. Hur kan du vara så jävla säker på att alla hört den föresten? Bara för att den är känd så behöver ju inte alla hört den. Eller hur? Nigga, get a grip. Vad har du för problem? Jag dissar vad fan jag vill. Sen om folk håller med eller inte skiter jag i, huvudsaken är väl att man får folk att tänka över vad de har gjort? Någon kanske sitter och tänker, "Humm, Welcome to the Jungle har jag just lyssnat på: igen". Och så ser han att du tipsar om Welcome to the Jungle. "Fan vilken störd kille" tänker han då. Väx upp för fan. Hur kan du vara så jävla osäker på att alla har hört den att du skriver en novell för att försvara dig själv förresten? Bara för att den är känd så har faktiskt alla hört den på ett GTAforum. Eller hur? Nigga, get a grip : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 3. Death Cab For Cutie - Someday You Will Be Loved 2. Death Cab For Cutie - Transatlanticism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 2 1. Death Cab For Cutie - Transatlanticism Tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Tycker jag Enligt dig ja, enligt mig finns en bättre låt, som du får reda på imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Rally - Fyra bög och Leif LoketOlsson :( :blink: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Organism 12 - Diamanttårar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Organism 12 - Diamanttårar Ja! Ja! JAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts