AngryAxel Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Elliott Smith - Needle in the Hay Så... bra. Vackert, vemodigt. Med i Royal Tenenbaums, en av världens bästa filmer. Redigerad 18 september, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Foo Fighters - The Pretenders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Foo Fighters - The PretendersSlyyyyyna! The Pretender vafan. --- ABBA - DOES YOUR MOTHER KNOW Redigerad 18 september, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Queen - Don't Stop Me Now Redigerad 18 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Tenacious D - Kielbasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Säg bara inte att du har svårt hår, svart-röd-randig slips och vitmålad hud på ansiktet nu också. My Chemical Romance- Teenagers Är det hära MCR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) T.A.T.U - Not Gonna Get Us Lyckades på något underligt vis hitta denna låt, som jag senaste lyssnade på för 3 år sen. Och då den ryska versionen, för den är bättre! Redigerad 18 september, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Allvarligt. Det är en sanning som skrämmer mig och gör mig jävligt irriterad. The Stone Roses - She Bangs the Drums EDIT: Nej. Jag vill tipsa om. Crashdïet - In the Raw Redigerad 18 september, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Gorillaz - M1A1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 David Hasselhoff - Jump in my car Jump in my car, I wanna ta-ake you home,come on and jump in my car, it's too far to walk on your ow-own No thank you sir-ir Ah, c'mon, I'm a trustworthy guy No thank you sir-ir Oh little girl I wouldn't tell you no lie I know your ga-ame How can you say that, we've only just met You're all the sa-ame Ooh, she's got me there, but I'll get her yet I got you then No you didn't, I was catchin' my breath And look it's startin' to rain and baby you'll catch your death Well, I don't know-ow Ah, come on it costs nothin' to try And you'll arrive ho-ome nice and dry ooh, jump in my car, I wanna ta-ake you home jump in my car, it's too far to walk on your ow-own jump in my car, I wanna ta-ake you home C'mon and jump in my car, it's way too far to walk on your ow-own Well maybe I wi-ill Ah, that's better now, your talkin' sense But you best keep still Well, if you like I'll just put up a fence No need to get smart Well alright we'll soon be on our way We better stop What for? Because it's such a long way Why, where d'you live? I live down south, it's roughly eighty-four miles Hey slow down, you must be jokin' there behind that cute smile Oh, no I'm not Well, if you're not there's only one thing to say And what's that? Get out the car, get on your way Get out of my car But you just said that you'd take me home it's just too far But there's no way that I can get there alone I couldn't care less Maybe I could see you next week But you look a mess But look who's talkin', you've got no right to speak Get out of my car You told me that you were a really nice guy Well I aint yeah,Get out of my car Get out Get out of my car Helskön låt, väldigt beroende framkallande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 My Chemical Romance- Teenagers Är det hära MCR? Ja, det kallas dom. Lyssna aldrig mer på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Ja, det kallas dom. Lyssna aldrig mer på dem Alltså menade, Det låter inte som "MCR" Låter Inte som dem, låter som några andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Alltså menade, Det låter inte som "MCR" Låter Inte som dem, låter som några andra Okej. Lyssna inte på dem ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Lyssna aldrig mer på dem Vis man talat har. --- Rage Against the Machine - Take the Power Back BRING THAT SHIT IN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Alltså, är det någon som har några Yetilåtar? Jag har bara Never lose your sense of wonder, Midnight flight, Last time you go och Merry Go Round, som jag alla tankade via deras hemsida. Har inte hittat mer, någon som hört fler? Det är skitbra! Och ja, egentligen vet väl alla det, och har för mig att jag skrivit om det, men det är ju ex-libertines-bassisten John Hassalls nya band. Edit: det var som fan, de hade gått och släppt ett album tack Paddan, hoppas tipset passar också Redigerad 18 september, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Alltså, är det någon som har några Yetilåtar? Jag har bara Never lose your sense of wonder, Midnight flight, Last time you go och Merry Go Round, som jag alla tankade via deras hemsida. Har inte hittat mer, någon som hört fler? Har hela skivan. Säg till på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Har hela skivan. Säg till på msn. Åh, skitschysst men har den själv om 2 min. Släpptes ju nyligen också, 29 augusti! Vad tycker du om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 (redigerad) Fattaru - Festen Är Här Dansamt! Ruskigt dansamt! och också Elton John - The Bitch is Back Redigerad 18 september, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Prince & the Revolution - The Beautiful Ones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 José Gonzales - Abram Från nya skivan, In Our Nature. Hittills bra, väldigt José-iskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts