kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) All respekt till dig förlorad. För evigt. Till mig ? Redigerad 16 september, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Muse - söndag 21 oktober 2007 Arenan Hovet, Stockholm Muse spelar på Arenan Fryshuset, inte på hovet. R2: Visst kan du och jag ha en egen forumträff nu när dom andra BANGAR!, men vågar jag? du hatar ju mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 PET SHOP BOYS - WHERE THE STREETS HAVE NO NAME (I CAN'T TAKE MY EYES OF FROM YOU) Och så kanske en länk till framträdandet hos Jay Leno som är jättecamp och där filmarna inte förstår att Chris Lowe är med i bandet och inte filmar honom EN enda sekund, vilket resulterar i att han lämnar uppträdandet mitt i låten och är borta under intervjun efteråt. Jag tycker synd om honom och jag älskar honom. Länk: http://www.youtube.com/watch?v=_-pDVnOnyTQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Enrique Iglesias - Do You Know? -- Okey, räkna med att jag överreagerar, men detta är bästa låten jag hört i år. Jag har inte hört den tidigare och jag vet inte när den är släppt, men låten och refrängen är så jä*la underbar http://youtube.com/watch?v=tcZVpaVn-eM Jag gråter blod Hur i helvete kan någon gilla den låten? Som jag har för mig jag skrivit tidigare så är det en av få låtar som verkligen får mig att byta kanal/stänga av radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jag gråter blod Hur i helvete kan någon gilla den låten? Som jag har för mig jag skrivit tidigare så är det en av få låtar som verkligen får mig att byta kanal/stänga av radion. Jag förstår ingenting Jag gillar låten, men vah :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jag förstår ingenting Jag gillar låten, men vah :s Vad är svårt att förstå? Vi gillar inte låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Vad är svårt att förstå? Vi gillar inte låten. Nej, inget. Glöm vad jag sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Through the eyes of the dead - As good as dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Kaizers Orchestra - Delikatessen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Martin Jondo - Jah Gringo Gringoooo, said I'm Jah Jah Gringo-ho-ho Said I'm Jah Jah Gringo-ho-ho-ho-ho-ho seh seh seh seh! ÄLSKA!! Fan vad bra den är. Verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Jens Lekman - fredag den 28 september 2007 Kägelbanan, Stockholm Tack! Hade missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 ÄLSKA!! Fan vad bra den är. Verkligen! Ja, det är en riktig gung-låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 ÄLSKA!! Fan vad bra den är. Verkligen! Tack för att du skrev så där och tack till eXotic för tipset. Hade aldrig hört låten förut, grymt bra ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Tack för att du skrev så där och tack till eXotic för tipset. Hade aldrig hört låten förut, grymt bra ju. Slow eller snabb-versionen? Slow är snäppet bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Slow eller snabb-versionen? Slow är snäppet bättre. Pfft. Snabba versionen äger. Man vill bara röja loss till den. Förresten: Bloc Party - Helicopter Redigerad 16 september, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Enrique Iglesias - Do You Know? -- Du är allt en jävel på att ligga ett antal månader efter när det gäller låtar! Hur fan lyckas du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Du är allt en jävel på att ligga ett antal månader efter när det gäller låtar! Hur fan lyckas du? Jag vet inte för att vara ärlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Pfft. Snabba versionen äger. Man vill bara röja loss till den. Men slow-versionen är ju perfekt lay back and chill-låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Stereolab - High Expectations ...Är bra. Fast egentligen är hela Switched On underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Slow eller snabb-versionen? Slow är snäppet bättre. Lyssnat på båda, men bara fått tag i den långsammare. Skulle gärna vilja ha den snabba dock, gillar den mer, så jag ska leta efter den imorrn (hjälp skulle inte vara helt fel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts