iweX Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Mando Diao - Welcome Home Luc Robitaille Deras nya platta är grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Hehe, där fick jag visst vad jag förtjänade. Maktone - 1992 Klicka för att lyssna/ladda ner Fyfan vad onödig du är.. Gå in på maktone.tk (maktones hemsida) och ladda ner låten i orginalformatet .mod som bara ligger på 17kb, istället för en .mp3 på 2,5mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Fyfan vad onödig du är.. Gå in på maktone.tk (maktones hemsida) och ladda ner låten i orginalformatet .mod som bara ligger på 17kb, istället för en .mp3 på 2,5mb. Vad är .mod för nått skumt format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Deras nya platta är grymt bra Nya och nya. Deras nya platta har inte kommit än, tror det var oktober. ---------------- The Coral - Who's Gonna Find Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Fyfan vad onödig du är.. Gå in på maktone.tk (maktones hemsida) och ladda ner låten i orginalformatet .mod som bara ligger på 17kb, istället för en .mp3 på 2,5mb. Jag har jättemånga låtar med honom i .MOD-format. Men jag gissar att ingen hade förstått hur man spelade upp dem. Så jag var snel hest och konverterade den till .mp3. Och så snappas de inte upp av last.fm när de är i .MOD-format heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Nya och nya. Deras nya platta har inte kommit än, tror det var oktober. ---------------- The Coral - Who's Gonna Find Me Ode To Ochrasy dåe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 3 Doors Down - Kryptonite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 U.D.O. - Man and machine Man and machine - the evil of a dream It's a necessary cut of the production zone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Milburn - Wolves at Bay Nu har jag lyssnat igenom några gånger, och det låter jättebra! Milburn känns jävligt underskattade alltså, precis som du sa Paddan är det inget jättemärkvärdigt men det behövs inte heller Wolves at Bay känns mest Milburnig just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Hittade en gammal låt i min "Random låtar"-mapp. Riktigt bra. Det är säkert flera som rekommenderat den här låten förr. All That Remains - Six Redigerad 7 september, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Hittade en gammal låt i min "Random låtar"-mapp. Riktigt bra. Det är säkert flera som rekommenderat den här låten förr. Six - All That Remains Gruppen heter All That Remains och låten heter Six This Calling, Not Alone och The Weak Willed är andra bra låtar från samma skiva Redigerad 7 september, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Gruppen heter All That Remains och låten heter Six This Calling, Not Alone och The Weak Willing är andra bra låtar från samma skiva Jag tänkte väl att det såg konstigt ut. Ändrat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Chamillionaire - Hip hop police feat. Slick Rick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Franz Ferdinand - Outsiders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 .. Kaffe och tigerkaka! 50 Hertz - Välkommen på Kafé Ni har turen (eller någon annan). Denna låt är från ett av 50 Hertz tidigare album som inte finns på deras sajt längre. Skulle vara kanon om ni nu har albumen, om ni kunde rehosta/skicka albumen till mig. Var länge sen jag hörde dom finfina låtarna från 50 Hertz. Typ, Spader Triss och Visbygubben <3 Albumen Gemenskap och mänsklig värdighet och Lille Tangos tjocke album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Hollywood Undead - Knife Called Lust --- Älskar bandet <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Franz Ferdinand - Outsiders Franz Ferdinand - The Fallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Har brytit min Mando Diao trend för ett tag nu. Tipsar istället om en urgullig låt från Manowar. Manowar - Sign of the Hammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Franz Ferdinand - The Fallen Franz Ferdinand - Fade Together Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Massive Attack - Be Thankful For What You've Got MMMMMmmmyeah!!!! Blue Lines!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts