eXotic Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Vad hände? Han spelade på en over 21 age club och drog upp en tjej på scenen och simulerade sex med. Sedan kom det fram att hon var 14 - 15 år. Han nämner i sången något i stil med: "Hur skulle jag kunna vet att hon var mindreårig på en over 21 age club?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 The Stone Roses - Mersey Paradise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 The Stone Roses - Mersey Paradise --- The Stone Roses - Where Angels Play Får världens flashbacks när jag hör den här D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Han spelade på en over 21 age club och drog upp en tjej på scenen och simulerade sex med. Sedan kom det fram att hon var 14 - 15 år. Han nämner i sången något i stil med: "Hur skulle jag kunna vet att hon var mindreårig på en over 21 age club?" Ahaaaa Daft Punk - Robot rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Scorpions- No one like you 80-tals rock när den är som bäst. Härlig låt. John Cougar Melancamp- Jack and Diane Obekrivlig känsla. Måste lyssnas på för att man ska förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Prince - 1999 'Cuz they say two thousand zero zero party over Oops out of time So tonight I'm gonna party like it's 1999 Wooo! Oh, ah! Oh, oh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 (redigerad) Bowling for soup- 1985 Den är ok. Rätt så skön känsla hela låten igenom. Fastän de driver med Mötley Crüe . Det är igentligen en synd. Men låt gå för den här gången då Redigerad 5 september, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Prince - 1999 'Cuz they say two thousand zero zero party over Oops out of time So tonight I'm gonna party like it's 1999 Wooo! Oh, ah! Oh, oh! Underbar! Hela albumet! Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 50 Cent - Fire (feat. Young Buck & Nicole Scherzinger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 The Sounds - Living In America Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Fick för mig att lyssna på Daft Punk igen efter jag sett Mordos sign. Så nu har jag fastnat för den här låten... Daft Punk - Digital Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 John Lennon - Jealous Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Mando Diao - You Can't Steal My Love Börjat lyssna på Mando Diao nu också. (Ja, jag har inte gjort det tidigare.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Those Dancing Days - Hitten Mysig, svängig, och som titeln antyder - Hitfaktor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Avril Lavigne - Fall To Pieces Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Mando Diao - You Can't Steal My Love Börjat lyssna på Mando Diao nu också. (Ja, jag har inte gjort det tidigare.) Mando Diao - The Band Mando Diao - The Band Mando Diao - The Band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Those Dancing Days - Hitten Mysig, svängig, och som titeln antyder - Hitfaktor! Jag känner en som känner en som är med där. Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing At My House Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Daft Punk - Superheroes Bra att mer människor lyssnar på Daft Punk. >: o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 (redigerad) Lillasyster - Berätta det för Lina Redigerad 5 september, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts