iweX Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Mando Diao - Josephine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Zeppelin! Återförening! Bara för en kväll, men ändå. Avlidne trummisen John Bonham ersätts av vederbörandes son, Jason. De spelar i London. Undrar allt hur snabbt biljetterna kommer att gå åt? Well, när jag fick reda på detta, startade jag ett eget litet Zeppelin-maraton. Så kvällens tips blir Led Zeppelin - D'Yer Mak'er. Från Houses of the Holy-skivan, som är deras näst bästa skiva, enligt mitt tyckte. (Led Zeppelin IV är favoriten om någon undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Zeppelin! Återförening! Bara för en kväll, men ändå. Avlidne trummisen John Bonham ersätts av vederbörandes son, Jason. De spelar i London. Undrar allt hur snabbt biljetterna kommer att gå åt? Well, när jag fick reda på detta, startade jag ett eget litet Zeppelin-maraton. Så kvällens tips blir Led Zeppelin - D'Yer Mak'er. Från Houses of the Holy-skivan, som är deras näst bästa skiva, enligt mitt tyckte. (Led Zeppelin IV är favoriten om någon undrar) Seriöst? Herregud, det måste jag gå på, hur mycket än biljetterna kostar... I mitt eget tycke Är Physical Graffiti bäst. Redigerad 2 september, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Tokyo Dragons- Teenage Screamers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 DOPE - Slipping Away --- Har fått upp ögonen för detta väldigt bra metalband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Bob Marley - Turn your lights down low Hade nästan glömt bort den! Härlig låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Sean Kingston - I can feel it Sean Kingston - Drummer Boy Sean Kingston - Kingston Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Sean Kingston - I can feel it Sean Kingston - Drummer Boy Sean Kingston - Kingston Åh fy fan vad jag vill strypa ungen varje gång han är på MTV - Sonic Syndicate - Denied Redigerad 2 september, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 ... --- Jackpot i slumpnedladdning; Her Space Holiday - The Doctor and the DJ Ambulance - Astrud, Astrud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody "I Wanna Be Somebody, Be Somebody Soooon..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Sorry om jag tipsar två gånger, men jag har just funnit världens skönaste låt för tillfället Mindless Self Indulgence - Straight To Video Så här mycket har Qouad lyssnat på den sen jag skickade låten till honom Youtube-länk (Till låten) Redigerad 2 september, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Death From Above 1979 - Blood On Our Hands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger Sorry om jag tipsar två gånger, men jag har just funnit världens skönaste låt för tillfället Mindless Self Indulgence - Straight To Video Så här mycket har Qouad lyssnat på den sen jag skickade låten till honom Youtube-länk (Till låten) Lyssna även på Shut Me Up. Väldigt härlig. In fact, hela "You'll Rebel To Anything" albumet är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Sorry om jag tipsar två gånger, men jag har just funnit världens skönaste låt för tillfället Mindless Self Indulgence - Straight To Video Så här mycket har Qouad lyssnat på den sen jag skickade låten till honom Youtube-länk (Till låten) Usch, hade en låt med Mindless Self Indulgence för ett bra tag sedan. I början av låten lät det som ett flygplan landade/lyfte om inte minnet sviker. Det var nog bland det värsta jag har hört (efter Xmetoths musiksmak). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Lillasyster - Umbrella Edit: Lyssna här, http://www.myspace.com/bandetlillasyster . Redigerad 2 september, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 THE FLYING LIZARDS - SEX MACHINE Världens bästa coverlåt. Orginalet är förstås James Browns klassiker Sex Machine. Och oj, vad det här är en bra cover! Oj, så bra! Så olik orginalet, dessutom. Den enda covern som är lika bra är Pet Shop Boys cover på Elvis Always On My Mind, som även den briljerar i sin totala olikhet mot föregångaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Lillasyster - Umbrella Edit: Lyssna här, http://www.myspace.com/bandetlillasyster . Som jag har hatat den låten (original) ... denna gillas Tipsar idag om Edguy - Lavatory lovemachine Redigerad 2 september, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 The Coral - Rebecca You "Rebecca you" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Kiss - We Are One "You are not alone and how long can you run It's much to late if you dont know what you've got 'til it's gone Once upon a time you were a child but that was yesterday Believed that magic in your heart would never fade away But hold your head up high and let your spirits fly Keep hope alive yes deep inside and your dreams will never die" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Lillasyster - Umbrella Edit: Lyssna här, http://www.myspace.com/bandetlillasyster . Fyfan vad bra den var Edit: Avenged Sevenfold - Unholy Confession Redigerad 2 september, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts